איך להתאפר לפני פגישה חשובה?

איך להתאפר לפני פגישה חשובה

אין ספק שללבוש השפעה מכרעת על תדמיתך. אבל לא רק.  גם לאיפור תפקיד חשוב ביצירת הרושם הראשוני. האדם שאיתו את נפגשת, מבלה רוב הזמן איתך בהתבוננות בפנייך. איפור מוקפד ישדר שליטה ואסתטיקה; יעניק לך תחושת ביטחון ויכולת להתמקד בקלות רבה יותר בהצגת הכישורים.

איך מתאפרים נכון לפני פגישה חשובה, וממה כדאי להימנע, ריכזנו 6 טיפים חשובים שכדאי להפנים וליישם:

1. בסיס: וותרי על המראה השזוףזה לא נראה טוב באור

אם אינך נוהגת למרוח את עורך במייק-אפ, אל תתחילי דווקא עכשיו. תוכלו, לעומת זאת, למרוח קרם לחות עם גוון, כמו קרם ה- BB, המעניק כיסוי קל וטבעי.

אם את מורחת מייק אפ – בחרי גוון המשתלב עם עור הפנים שלך, בהתאם לרמת הכיסוי שבה את מעוניינת. הימנעי מבחירת גוון כהה יותר, להשגת מראה שזוף. זה לא נראה טוב מקרוב, באור.

2. סומקמספק תחושה של חיוניות

גם אם אינך משתמשת בסומק, כדאי להוסיף נגיעה קטנה של צבע. הסומק  יעניק זוהר מיידי ובריא לעור ויעזור לך להיראות חיונית יותר. חפשי הגוון הדומה לצבע הלחיים שלך כשהן סמוקות. לרוב מתאים רדרד, קורל.

3. צללית: שמרי על מראה טבעי  

שמרי על מראה עיניים פשוט וטבעי.  מטרתך למקד את תשומת הלב לדברייך ולא על הגוון שעל העפעפיים. אם את בוחרת להשתמש בצללית, העדיפי צבעים ניטראליים כגון חום בהיר או שמנת.

4. אייליינר. הימנעי מאיילנר נוזלי

אייליינר יבליט את עינייך. אבל כדי להימנע ממראה מוגזם, השתמשי באייליינר עיפרון בצבע חום כהה או פחם, כדי לעבות קו ריסים העליון שלך. לאחר מכן טשטשי אותו עם מברשת, למראה רך יותר. הימנעי משימוש אייליינר נוזל, מאחר שהוא יוצר  לרוב קו קשה.

5. מסקרה. רק אל תגזימי

מסקרה שחורה היא המפתח למראה מוגמר ונהדר בשניות, אך אל תגזימי, וזכרי להסיר גושים לא רצויים.

6. שפתון. הגוונים הטובים ביותר לרוב הנשים: ורוד בהיר, אדמדם או קורל.

סיימי את המראה שלך עם שפתיים מושלמת! מרחי גוונים ניטרליים כמו ורוד בהיר, אדמדם, או קורל שנראים נהדר על רוב הנשים. שימי לב להימנע מגוון בהיר מדי ולא על גלוס שגורם לשפתיים להדבק אחת לשנייה.

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

שערי אלומיניום: מדריך לתחזוקה ותיקונים

למידע מורחב בנושא של שערי אלומיניום: מדריך לתחזוקה ותיקונים ניתן לגשת לאתר shipam.co.il למידע אודות עבודות אלומיניום ושערי אלומיניום: מדריך לתחזוקה ותיקונים עליך לבדוק כאן:

יתרונות השימוש בכיריים גז 4 להבות

בבחינת התכונות של כיריים גז עם 4 להבות, פוסט זה יעמיק ביתרונות של מכשירים אלה במטבח. עם התמקדות בדגמים של Midea, נדגיש את התכונות הייחודיות

איך להתחיל עם בחורה

איך להתחיל עם בחורה אז רבים ממכם הגברים לא יודעים להתחיל עם בחורות כמו שצריך לכן רשמתי מאמר שיעשה לכם סדר בנושא. התחלת קשר עם