אופנה ברשת – 10 חנויות אונליין נהדרות שתשמחי מאוד להכיר

אופנה ברשת

מעוניינת לרכוש בגד מדליק כלשהו, שמלה סקסית או בגדים נוחים ליום יום? את לא חייבת לצאת לקניונים או לשדרות הקניות. אחוז הולך וגובר של הקניות כיום, כולל של אופנה לנשים, מתבצע בלחיצת כפתור ומבלי שאת צריכה לצאת מפתח הבית. 
כמובן. אם רק תדעי לאילו חנויות אונליין להיכנס, תוכלי ליהנות משלל פריטים איכותיים המוזמנים בצורה נוחה ובמחירים אטרקטיביים ביחס לחנויות הפיזיות. אספנו עבורך עשר המלצות לחנויות מצוינות לרכישת בגדים, נעליים, אקססוריז ועוד דרך האינטרנט.

  1. Simply Fashion היא חנות בגדים בנהריה שמציעה שירות משלוחים מהיר עד פתח הבית (בין ארבעה לשבעה ימי עסקים). החנות מציעה מגוון רחב של פריטים, ביניהם בגדים, פריטי הלבשה תחתונה, אקססוריז ונעליים.
  2. LADILA – חנות בגדים מקוונת הפועלת מאז 2013 ומציעה שלל פריטים כחול לבן, לרבות בגדים מכל הסוגים, תיקים, נעליים, אקססוריז, משקפי שמש ועוד. החנות פועלת על פי קונספט שמאפשר להתמודד עם אחת הבעיות הגדולות ברכישות באינטרנט – שאלת המדידה של הבגדים – באמצעות מודל ייחודי של תשלום רק אחרי המדידה.
  3. 1 Item – אתר אופנה ישראלי שהוקם בשנת 2012 ומציע קולקציית בגדים ואקססוריז רחבה, לבנות כל הגילאים וכל המידות. האתר שומר על רמת מחירים נמוכה, כפי שניתן להסיק משמו – המתייחס לחזון של המקימים לאפשר לכל אישה הנכנסת אליו לרכוש לפחות פריט אחר מבלי שתרגיש נקיפות מצפון.
  4. LOL Fashion – אתר שופינג נוסף הנחשב לטרנדי במלוא מובן המילה. החנות המקוונת של לול פאשן מציעה מגוון בגדים, שמלות ערב ושמלות ליום יום, הלבשה תחתונה, מכנסיים, בגדי חוף ועוד. החנות מציעה שירות משלוחים חינם.
  5. Ninety Nine – על הקונפסט של Ninety Nine ניתן ללמוד מהשם שלו, כאשר כל הפריטים באתר מוצעים במחיר של עד 99 ש"ח. החנות מספקת מגוון רחב של בגדים ושל אקססוריז.
  6. סטורי אונליין – גרסה אינטרנטית של הרשת המוכרת. החנות מציעה בגדי מעצבים, לא רק לנשים אלא גם לגברים וילדים. אופנה צעירה של מותגים מובילים, עם אפשרות להחזרה ולהחלפה במשלוחים פשוטים.
  7. My Urban Runway – חנות שהוקמה על ידי מי שחיה ועבדה בתעשיית האופנה של ניו יורק, ומציעה שלל פריטים מהתפוח הגדול בייבוא אישי, לצד אתר האינטרנט פועלת חנות פופ בדיזינגוף סנטר.
  8. רוקגלאם – מתחם אופנה מקוון ובו מוצרים שעומדים בחוד החנית בעולם מבחינת הסטייל והטרנדיות שלהם. המשלוחים בחינם החל מסכום מסוים.
  9. Laster – מותג תיקים ואקססוריז, שפועל בישראל מאז 1999. בחנות המקוונת תמצאו תיקים מכל סוג, ארנקים, פריטי לבוש, אביזרים משלימים ועוד.
  10. ועוד משהו על האתרים מחו"ל – כיום רבות מעדיפות לרכוש את הבגדים שלהן באתרי הקניות הבולטים בעולם, לרבות איביי, אמזון או עלי אקספרס, כך שאי אפשר להתעלם מהחנויות האלה. כאשר מזמינים מחו"ל צריך לראות את תנאי המשלוח לישראל, שעשוי להיות חינמי או כרוך בתשלום. היתרון הבולט של אתרים אלה הוא המחירים האטרקטיביים מאד של חלק מהפריטים בהם ביחס לישראל.
מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

יתרונות השימוש בכיריים גז 4 להבות

בבחינת התכונות של כיריים גז עם 4 להבות, פוסט זה יעמיק ביתרונות של מכשירים אלה במטבח. עם התמקדות בדגמים של Midea, נדגיש את התכונות הייחודיות

איך להתחיל עם בחורה

איך להתחיל עם בחורה אז רבים ממכם הגברים לא יודעים להתחיל עם בחורות כמו שצריך לכן רשמתי מאמר שיעשה לכם סדר בנושא. התחלת קשר עם

אוכל רוסי מעניין

פוסט זה בבלוג לוקח אתכם למסע קולינרי בנוף העצום והמגוון של המטבח הרוסי. הוא בוחן את המאכלים הייחודיים והמעניינים שיש לרוסיה להציע, מהמנות העיקריות הדשנות