כמה עולה עבודה של אדריכל

כמה עולה עבודתו של אדריכל

שכר אדריכל, מסלולים מקצועיים ותחזית עבודה

עבודת האדריכל היא אחד המקצועות התחרותיים והמבוקשים בעולם. אבל כמה עולה עבודת אדריכל?

על השאלה הזו קשה לענות כי יש כל כך הרבה משתנים שמשפיעים על השכר הסופי. מאמר זה יחקור כמה מהמשתנים הללו, וכן יספק סקירה כללית של מה שאדריכלים עושים, ומה הם יכולים לצפות להרוויח בתפקידים שונים.

אדריכלים מובילים לבתים פרטיים מעורבים בכל שלב של פרויקט בנייה: מהתפיסה ועד לתכנון, בנייה ואחרי אכלוס. הם עובדים עם מהנדסים ואנשי מקצוע אחרים בשלבים אלה, אך יש להם גם מערכת אחריות משלהם.

אדריכלים יצירתיים וחזקים

אדריכלים צריכים להיות מסוגלים לתקשר את הרעיונות שלהם ביעילות עם לקוחות ובעלי עניין אחרים בכל שלבי הפרויקט. הם גם צריכים כישורי מנהיגות חזקים, יצירתיים

אדריכלים הם האנשים שמתכננים ומפקחים על בניית מבנים. עליהם לוודא שהבניין תקין מבחינה מבנית, בעל זרימה טובה ועומד בקודים המקומיים.

עלות עבודתו של אדריכל משתנה בהתאם לסוג האדריכל שאתם מחפשים. ישנם מסלולים שונים שאדריכלים יכולים לקחת בקריירה שלהם כמו הנדסה, תכנון עירוני או שימור היסטורי. תחזית העבודה לאדריכלים צפויה לגדול בשיעור של 8% במהלך 10 השנים הבאות.

מה תפקידו שלאדריכל?

אדריכלים אחראים לתכנון מבנים ומבנים אחרים. הם אחראים על התכנון, התכנון והבנייה של מבנים אלה מתחילתם ועד סופו. אדריכלים אחראים גם לוודא שהעיצובים שלהם עומדים בכל הדרישות הנדרשות.

אדריכלים צריכים להיות יצירתיים, אנליטיים ומוכווני פרטים. הם צריכים להיות בעלי הבנה טובה של עקרונות אדריכליים, חוקי בנייה ותקנות בתחום שלהם, כמו גם בעיות קיימות סביבתיות. אדריכלים צריכים גם כישורי תקשורת מצוינים מכיוון שהם עובדים בשיתוף פעולה הדוק עם לקוחות, קבלנים, קבלני משנה ואדריכלים בפרויקטים.

אדריכלים אחראים על תכנון ותכנון הבנייה

של מבנים, שכונות וקהילות. קודם כל הם צריכים להבין את הצרכים של הלקוח ואז לעבוד איתם כדי ליצור חזון לפרויקט שלהם.

השכר הממוצע לאדריכל הוא 83,000 דולר לשנה. זה יכול להשתנות בהתאם לסוג האדריכל שאתה. לדוגמה, מעצב אדריכלי מרוויח שכר חציוני של $60,000 בשנה בעוד שאדריכל נוף מרוויח שכר חציוני של $59,000 בשנה.

איך למצוא עבודה כאדריכל באזור שלך?

אדריכלים אחראים על תכנון ופיקוח על בניית מבנים. הם גם אחראים לתכנון ולפריסה של האתר, כמו גם לתכנון ולפריסה של כל מבנים נלווים, כגון חניונים.

כמה עולה להזמין אדריכל משתנה מאזור אחד למשנהו. השכר הממוצע לאדריכל נע בין $57,000 ל-$94,000 בשנה.

משרות אדריכלים זמינות בכל העולם. דרושים אדריכלים בכל המגזרים, משירותי הבריאות ועד הצבא.

The Architect's Journal מפרסם ספרייה של פרקטיקות אדריכליות בבריטניה ובאירלנד. המדריך מתעדכן כל שנתיים וכולל יותר מ-1,000 חברות.

דרכים אחרות למצוא עבודה אדריכלית כוללות:

  • – חיפוש משרות אדריכלות בלינקדאין או ב-Indeed;
  • – בדיקה עם לשכת המסחר המקומית שלך לגבי אדריכלים באזור שלך; ו,
  • – פרסום קורות החיים שלך באתרים כמו Indeed או Monster.

האם אפשר להיות אדריכל עובד ללא תואר ארבע שנים?

בארצות הברית, משכורת של אדריכל מחושבת לרוב לפי מספר שנות הניסיון.

המשכורות לאדריכלים עם פחות מארבע שנות ניסיון, בדרך כלל נמוכות מאלה עם יותר ניסיון.

אפשר להיות אדריכל עובד ללא תואר למשך ארבע שנים אם יש לך מספיק חסכונות והקשרים הנכונים למצוא עבודה. מידע נוסף על אדריכלים באתר אסתי איפרגן אדריכלות ועיצוב פנים היכנסו עכשיו.

אדריכלים ללא תואר היא קהילה של אדריכלים שבנו את הקריירה שלהם ללא צורך בתואר. כיום הם בונים את מסד הנתונים הגדול בעולם של משרות אדריכלות ללא תואר.

השאלה אם צריך או לא צריך תואר באדריכלות כדי להיות אדריכל נדונה כבר עשרות שנים.

לאחרונה, הוויכוח הזה קם מחדש עם הופעתם של אדריכלים ללא תואר, משרות אדריכלות ללא תואר.

אדריכלים ללא תואר זה לא רק להוכיח שאפשר להיות אדריכל בלי תואר באדריכלות; מדובר ביצירת הזדמנויות עבור אלה שאין להם תארים ורוצים לעסוק באדריכלות כקריירה שלהם.

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

יתרונות השימוש בכיריים גז 4 להבות

בבחינת התכונות של כיריים גז עם 4 להבות, פוסט זה יעמיק ביתרונות של מכשירים אלה במטבח. עם התמקדות בדגמים של Midea, נדגיש את התכונות הייחודיות

איך להתחיל עם בחורה

איך להתחיל עם בחורה אז רבים ממכם הגברים לא יודעים להתחיל עם בחורות כמו שצריך לכן רשמתי מאמר שיעשה לכם סדר בנושא. התחלת קשר עם

אוכל רוסי מעניין

פוסט זה בבלוג לוקח אתכם למסע קולינרי בנוף העצום והמגוון של המטבח הרוסי. הוא בוחן את המאכלים הייחודיים והמעניינים שיש לרוסיה להציע, מהמנות העיקריות הדשנות