מנעולן רכב- המדריך לבחירה הנכונה

מנעולן ופורץ רכבים

רבים אינם מודעים לעובדה כי לא כל מנעולן הוא מנעולן רכב. כאן נדרשת השלמה מיוחדת ואישור מאת משטרת ישראל כי איש המקצוע הוא אכן מנעולן ורשאי לפרוץ על פי חוק את מנעולי הרכב. במצבי חירום רוב האנשים ממעטים בבדיקות באשר לטיב ההסמכה, האישורים, הניסיון וההתמחות של המנעולן אותו הם מזמינים, דבר אשר יכול להוביל בנקל לפעולה לא חוקית של אדם אשר אינו מוגדר כמנעולן. מאמר זה יספק לכם את כל הנקודות החשובות ביותר בעת בחירת מנעולן לרכב.

מנעולן רכב- הסמכה

כל מנעולן רכב חייב להיות בעל ידע נרחב בכל הקשור אל התקנה, תיקון ופריצת מנעולי רכב. כאן חובה לבקש מהמנעולן להציג בפניכם שתי אסמכתאות. הראשונה היא תעודה או אישור כי אותו איש מקצוע סיים בהצלחה קורס מנעולן ועבר את כל הבחינות הדרושות. האישור השני חייב להיות ממשטרת ישראל ובו היתר כי איש המקצוע יכול לפרוץ מנעולי רכבים בצורה חוקית. יש לוודא כי אישורים אלו בתוקף. אם האדם אשר מציג את עצמו כמנעולן שכזה טוען כי הוא שכח את המסמכים או מבקש מכם 'לעזוב שטויות' בקשו ממנו לעזוב והזמינו מנעולן רכב אחר, יש סיכוי טוב שאותו אדם שהציג עצמו כאיש מקצוע מיומן הוא נוכל.

מנעולן רכב- דרישות חשובות

  • מיקום- בעת שיחה טלפונית עם מנעולן רכב וודאו כי הוא ממוקם בקרבת מקום אליכם וכן מה העלות אותה הוא דורש. מנעולן הממוקם רחוק מכם ידרוש מכם עלות גם עבור הוצאות הדלק, דבר אשר ישפיע בצורה ניכרת לעל העלות הכוללת.
  • ניסיון- תמיד יש לוודא כי מדובר במנעולן רכב עם ניסיון בפריצת מנעולים ברכבים של אותו יצרן ואותו דגם שבבעלותכם.
  • חוקיות- בקשו מהמנעולן להציג בפניכם תעודת מנעולן רכב מוסמך ותעודת יושר. וודאו כי איש המקצוע מספק לכם חשבונית או קבלה בגין תשלום. וודאו כי כל האישורים אותם הוא מציג בפניכם בתוקף.
מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

שערי אלומיניום: מדריך לתחזוקה ותיקונים

למידע מורחב בנושא של שערי אלומיניום: מדריך לתחזוקה ותיקונים ניתן לגשת לאתר shipam.co.il למידע אודות עבודות אלומיניום ושערי אלומיניום: מדריך לתחזוקה ותיקונים עליך לבדוק כאן:

יתרונות השימוש בכיריים גז 4 להבות

בבחינת התכונות של כיריים גז עם 4 להבות, פוסט זה יעמיק ביתרונות של מכשירים אלה במטבח. עם התמקדות בדגמים של Midea, נדגיש את התכונות הייחודיות

איך להתחיל עם בחורה

איך להתחיל עם בחורה אז רבים ממכם הגברים לא יודעים להתחיל עם בחורות כמו שצריך לכן רשמתי מאמר שיעשה לכם סדר בנושא. התחלת קשר עם