הדפסה על תיקים בקלות

 

זה ידוע שהדפסה על תיקים נחשבת לאחת השיטות הטובות ביותר לשיווק סמוי, אבל איך עושים זאת בצורה האיכותית ביותר?

איך הדפסה על מוצרים נחשבת לשיווק?

אם אתם מחפשים דרך נוחה וקלה בה תוכלו לשווק את בית העסק שלכם – מצאנו עבורכם פתרון. הדפסה על מוצרים שונים וביניהם תיקים, יכולה להביא לכם גל של לקוחות חדשים. אנשים רבים עסוקים רוב היום בעבודה שלהם ולא מוצאים זמן להתעסק בשיווק ופרסום העסק. אבל בשיטה הזאת תוכלו לשבת רגל על רגל ולחכות ללקוחות שיגיעו אליכם. איך זה עובד? נגיד והחלטתם להדפיס על מוצר כלשהו: תיק, חולצה, כובע, מטרייה, ובמהלך אירוע של החברה חילקתם את אותם המוצרים למוזמנים, או שהבאתם אותם לעובדים שלכם בחברה. אותם האנשים גם שמחו לקבל מתנה נפלאה בחינם וגם יתחילו עכשיו להסתובב ברחוב, בקניון, בעבודה עם אותם המוצרים, כשעליהם מודפס לוגו החברה שלכם, פרטים חשובים כמו טלפון ליצירת קשר ועוד.


במקרה, כשהם מסתובבים במקום הציבורי, חולף על ידם אדם שקולט את ההדפסה. באותו הרגע הוא קולט כמה הוא צריך את השירות של אותה החברה או דווקא את המוצרים של אותה החברה ומפה הדרך קצרה – הוא יוצר קשר עם החברה ומקבל את שירותיה ואתם? אתם זוכים בלקוחות חדשים שמגיעים אליכם בדרך הקלה ביותר.

הדפסה על תיקים נחשבת לאחת הדרכים הפופולאריות לשיווק והדפסה על מוצרים – זהו פריט שכולם משתמשים בו, ניתן לצאת איתו בכל עונות השנה, יש מבחר רב של סוגי תיקים שיכולים להתאים לכל משתמש וקיים מקום אחד שמתמחה בהדפסה על מוצרים ובפרט על תיקים.


הכירו את חברת טיקט שאצלה כל מיתוג הוא אפשרי. החברה שמתמחה ביבוא, שיווק ומיתוג של מוצרי פרסום, כאן כדי לתת לכם את השירות הטוב ביותר.

באיזה תיקים אפשר לבחור?

כולנו שונים אחד מהשני וכך גם הטעם שלנו – למזלכם, בחברת טיקט תוכלו למצוא המון – אבל באמת המון תיקים שתוכלו להדפיס עליהם. החל מתיקי גב, צידניות, תיקי צד, תיקי חוף – כל מה שעליכם לעשות הוא לבחור את סוג התיק שברצונכם לתת לעובדים שלכם במתנה וחברת טיקט ידאגו לכל השאר.

אז איזה תיקים יכולים לשרת אתכם?

אם אתם בקטע של תיק גב פשוט וקלאסי, תוכלו להיכנס לאתר החברה ולראות שיש המון תיקי גב שונים: יותר פשוטים, כאלו שנכנס בהם מחשב נייד – בחרו בתיק נוח שמגיע בגודל לא גדול ולא קטן כדי שהשימוש בו יהיה אידיאלי ונוח. כמובן שהבחירה שלכם צריכה להיות תוך מתן תשומת לב לקהל היעד שלכם – אם אלו הייטקיסטים, כנראה שהתיק חייב לכלול מקום למחשב נייד, אך אם אלו מטיילים ואוהבי טבע, אולי תצטרכו תיק שמיועד לטיולי שטח שמכיל אחסון די גדול.
תיק נוסף הוא תיק הספורט שמתאים לאנשים שאוהבים להתאמן והם ישתמשו בו בביקורים בחדר כושר. תיקי הכושר מגיעים גם כן בגדלים שונים ובדגמים שונים, כדי שתוכלו להתאים את הבחירה שלכם היטב.

מתנה נהדרת לעובדים שלכם היא הצידנית – במיוחד במזג אוויר נעים, אנשים אוהבים לארוז צידנית מלאה בכל טוב ולצאת לפיקניק באחד הפארקים או בים. אם תדאגו לתת להם צידנית איכותית שתשמור על קירור מעולה – הם יודו לכם ואתם תזכו בשיווק של העסק שלכם בקלות. קיימים עוד המון סוגי תיקים כמו תיקי אלבד שמתאימים לימים פתוחים, תיקי שק פשוטים, תיקים לים ועוד.

אז מה צריך לעשות?

כל מה שאתם צריכים לעשות כדי לזכות בהדפסה על המוצר שלכם, הוא להתקשר עוד היום לחברת טיקט בטלפון 077-9969469, לספר להם על קהל היעד שלכם, להחליט יחד איתם על המוצר בו תבחרו להשתמש ולהתחיל בתהליך. תחילה, תצטרכו לבחור לוגו להדפסה – אם אין לכם לוגו שאתם משתמשים בו בחברה שלכם, תוכלו להתייעץ עם עובדי החברה שבשיתוף פעולה יחד איתכם יעצבו לכם את הלוגו שיענה על בקשותיכם. לאחר מכן, תתחיל עבודת ההדפסה על התיקים שבחרתם. המחירים נוחים מאוד, ככל שתזמינו יותר מוצרים כך ההזמנה תצא לכם יותר ויותר משתלמת. חברת טיקט ידועים ברצון שלהם שאתם תהיו מרוצים – עד שהמוצרים לא יהיה בשלמותם אצלכם, הם ימשיכו לעבוד ולתת לכם את הטוב ביותר.

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

שערי אלומיניום: מדריך לתחזוקה ותיקונים

למידע מורחב בנושא של שערי אלומיניום: מדריך לתחזוקה ותיקונים ניתן לגשת לאתר shipam.co.il למידע אודות עבודות אלומיניום ושערי אלומיניום: מדריך לתחזוקה ותיקונים עליך לבדוק כאן:

יתרונות השימוש בכיריים גז 4 להבות

בבחינת התכונות של כיריים גז עם 4 להבות, פוסט זה יעמיק ביתרונות של מכשירים אלה במטבח. עם התמקדות בדגמים של Midea, נדגיש את התכונות הייחודיות

איך להתחיל עם בחורה

איך להתחיל עם בחורה אז רבים ממכם הגברים לא יודעים להתחיל עם בחורות כמו שצריך לכן רשמתי מאמר שיעשה לכם סדר בנושא. התחלת קשר עם