גיזום גדר חיה – עשה זאת בעצמך

גיזום גדר חיה DIY

גדר חיה רשמית הם שיחים שצריכים לסבול מספריים וגיזום תכופים, כגון טקסוס, פרבט ועץ תאשור. שיחים, שיחים וגדרות יכולים להעלות את ערך המכירה החוזרת של הבית שלך אם הם מתוחזקים וגזוזים כראוי.

כדי לשמור על גדר חיה לא רשמית במצב טוב, עליך להסיר גזעים ישנים ולגזום ענפים כדי לשמור אותם בגבולותיהם. משוכות פורמליות מתאימות ביותר לשיחים בעלי צמיחה צפופה ועלים קטנים.

חשוב לחתוך את דופן הגדר בזווית כך שתהיה רחבה יותר בחלק התחתון וצרה יותר בחלק העליון

צורה זו מבטיחה שהענפים התחתונים של שיח הגדר הצדדי אינם מוצלים על ידי הענפים העליונים ומקבלים מספיק אור שמש כדי לצמוח ולמלא את הגוף האחורי.

התחל בגיזום אדמה של גדר חיה גדולה ועבוד למטה על ידי כריתת ענפים ועלים מלמעלה שנשרו ארצה

תחילה חותכים ענפים ושיחים מהגדר התחתון, ואז הוא עולה לגדר החיה העליונה. גזרו את החלק העליון של הגדר שטוחה, החזיקו את הגוזם או מוט החיתוך באותו גובה והריצו אותו משמאל לשמאל.

ודא שאתה מחזיק את המספריים אופקית ושטוחה בחלק העליון

כדי לוודא שאתה מסיר את כל הגזרות מהחלק העליון של הגדר החיה. גזרו את הגידור מלמעלה למטה, הגדר אותו וודא שהוא ישר. אם חותכים את הגדר מלמעלה למטה, ודאו שהעלים התחתונים מקבלים יותר אור.

הפעל את הגוזם שלך לאורך החלק העליון של הגדר שחתכת כדי שהלהב יוכל לעבוד עם הלחץ הנוסף. החזק את הגוזם בזווית של 45 מעלות במעבר הראשון, כך שהענפים יפלו לתוך החריץ של להב הגזם והגוזם ייפול לתוך הגדר החיה בעת הזזת הלהב.

התחל לחתוך בתחתית הגדר ותתקדם למעלה. התחל עם החותך הנכון ותפוס אותו בזווית קלה של 10 מעלות על ידי חיתוך החלק העליון של הגדר החיה בגובה המברשת.

בדוק את המשוכות שברצונך לחתוך כדי לוודא שאתה חותך באופן שווה וודא שאין חוטים או מכשולים שעלולים לחסום אותך או להזיק לגוזם הגידור שלך.

ניתן להשתמש בגוזם גדרות חשמליים ומונעי בנזין

כדי לכסות גדרות גדולות, אך לענפים עבים יותר תזדקק למגזם. אנשים רבים משתמשים בגוזמים חשמליים כדי לחתוך משוכות, אך כלי עבודה ידניים מספקים חיתוך נקי יותר עם פחות נזק לענפים. כלי נעילה חשמליים יכולים לקרוע או לקרוע ענפים, ולהשאיר חתכים לא אחידים, בעוד שכלי עבודה ידניים משאירים חתכים נקיים שמתרפאים מהר יותר ושומרים על בריאות הצמח.

גיזום שיחים וגדרות ירוקי עד באביב עוזר לייעל את הצמיחה

לקדם מלאות ולהסיר איברים פגומים. את רוב המשוכות ניתן לקצץ כל השנה עם גוזם משוכות, אך לקצץ בחזרה עם זוג מספריים במהלך השנה. עבור משוכות חדשות ושיחים פורחים, גזרו אותם כדי לקדם צמיחה בריאה ולהשיג את הצורה הרצויה.

העצות והטכניקות הבאות לחיזור גידור עבור רוב השיחים והשיחים שימושיים

ללא קשר לגוזם שבו אתה משתמש. הדבר החשוב ביותר שיש לדעת בעת גיזום משוכות הוא לשמור על גוזם הגדרות שטוח, מלפנים לאחור, מצד לצד ולנוע עם הירכיים זו לצד זו. העצות עשה זאת בעצמך לעיל עובדים עבור רוב גוזמי הגידור, אבל אני צריך אותם במיוחד עבור משוכות ושיחים.

הזמן הנכון לגיזום גדר חי תלוי בקצב הצמיחה שלה ובסוג השיח. על ידי גיזום הענפים גדלים מהר יותר ומספקים משוכות עבות יותר. ברגע שיש לך את הכלים הנכונים לגיזום גדר חיה חשוב שתוודא שחלקם הפנימי של השיחים הרשמיים יהיה בהיר.

לגוזם גדר חיה עם טווח הגעה ממושך יש ראש חיתוך מסתובב

המקל על הפעלה על גדרות גבוהות ואזורים שקשה להגיע אליהם במפעל הגדר. גוזמי גז יכולים לקלוט בקלות ענפים עד עובי של סנטימטר אחד, בעוד שגזזמי גדר חיה חשמליים יכולים לגזור ענפים של עד סנטימטר אחד ללא נפילה. גוזמי גדרות שחותכים ענפים בעובי 0.5 אינץ' יקפאו, אבל אתה יכול לשמן את הלהב ולגזור את הגוזם מהר יותר אם אתה מסתבך.

מספריים ידניים מאופיינים בכך שיש להם להב חיתוך ארוך יותר

כך שתוכל לחתוך שטח גדול יותר על המשטח השטוח של הגדר החיה שלך. להב פלדה מוקשה עם פעולה כפולה עוצמתית יעזור לך להתמודד עם יותר פרויקטים ברחבי הבית ולייצר עד 40% פחות רטט מאשר אם היית עובד עם גוזם הגדרות האחרון ברשימה זו, למנוע עייפות מהיד, מפרק היד והזרוע. מה שמאפשר לך לעבוד בצורה יעילה יותר, במיוחד אם יש לך להב בגודל 22 אינץ' שמרחיב את טווח ההגעה שלך כך שתוכל לחתוך דרך ענפים ושיחים דקים.

עם גוזם גדר חיה המופעל על גז אתה יכול לחתוך ענפים תלויים ולשמור על ניקיון המדרכות שלך בגינה

עם מספריים, מספריים יד ולהבים ארוכים דמויי מספריים, גוזם זה מסיר את קצות הענפים כדי לשמור על הגדרות נקיות ומסודרות וכדי לעורר ייצור ניצנים בשולי הצמחים. סכינים דו-פיפיות חותכות חלקים מענפי הגדר או השיח שלך בפעולה אחת, ועוזרות לך לחתוך ביעילות רבה יותר.

המדריך באדיבות: אומן הגיזום – בקרו באתר 

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

שערי אלומיניום: מדריך לתחזוקה ותיקונים

למידע מורחב בנושא של שערי אלומיניום: מדריך לתחזוקה ותיקונים ניתן לגשת לאתר shipam.co.il למידע אודות עבודות אלומיניום ושערי אלומיניום: מדריך לתחזוקה ותיקונים עליך לבדוק כאן:

יתרונות השימוש בכיריים גז 4 להבות

בבחינת התכונות של כיריים גז עם 4 להבות, פוסט זה יעמיק ביתרונות של מכשירים אלה במטבח. עם התמקדות בדגמים של Midea, נדגיש את התכונות הייחודיות

איך להתחיל עם בחורה

איך להתחיל עם בחורה אז רבים ממכם הגברים לא יודעים להתחיל עם בחורות כמו שצריך לכן רשמתי מאמר שיעשה לכם סדר בנושא. התחלת קשר עם