שף פרטי למסיבת רווקים

שף פרטי למסיבת רווקים

איך זה נשמע? בלי מנגל ובלי להתעייף, שוכרים שף פרטי ומארגנים לחבר מסיבת רווקים בלתי נשכחת וסופר יוקרתית.

החבר מתחתן והחלטתם לא לנסוע לרומניה בגלל בעיות תקציב. אז נחזור לתכנית המקורית- לחגוג מסיבת רווקים בוילה איכותית, עם כל החברים, בתקציב נוח ומתאים. אבל אם לא חו"ל, לפחות תוסיפו קצת כסף, ותביאו לחבר שלכם (וגם לעצמכם) חוויה ייחודית ומתנה ענקית שנקראת שף פרטי.

מלבד וילות למסיבת רווקים שיספקו לכם את כל הצרכים, תחשבו על זה, במקום ללכת לקניות, לטרטר את עצמכם, להכין מנגל ולהזיע, למה שלא תיקחו שף פרטי שיסדר לכם ארוחה מהסרטים, עם מנות ראשונות, קינוחים, עיקריות, נשנושים ויארגן לכם אחלה מסיבת רווקים. תודו שהטרנד הזה נשמע לכם להיט שבתוך כל וילה למסיבת רווקים יחכה גם שף פרטי מקצועי שמוכן לפנק את כל החברים במטעמים נדירים שאפילו האישה לא יודעת להכין, ובדיוק בגלל זה צריך שף פרטי למסיבת רווקים. 

וילות למסיבות רווקים טעימות

אם יצא לכם לראות את כל המפורסמים בעולם שגרים באחוזות פאר יוקרתיות, ומחזיקים שף או שפית פרטית שידאגו לכם לאזור המטבח ויוסיפו לו "פלפל" ועניין, בטוח אמרתם לעצמכם: "ככה אני רוצה לחיות". אז יש הזדמנות נפלאה, מסיבת רווקים, בה תוכלו להיות האיש הזה שמחזיק אחוזה ליום אחד, ונהנה מבישולים של שפית פרטית מדהימה, או שף פרטי לבחירתכם. ראשית, כדי לממש את החלום כולו, צריך להתחיל למצוא לכם "אחוזה" מתאימה מידע נוסף תוכלו למצוא במגזין לאטור. אם כבר נשארתם בארץ לכו על סגנון יוקרתי מיוחד, שישאיר לכם טעם של עוד…

אז נתחיל בחיפוש וילה. אז איפה בא לכם לחגוג? בצפון, מרכז, דרום? חשבו על המקום הכי מגניב, מיוחד, פסטורלי בו חברכם ייהנה במיוחד ואתם תזכו לחגוג בוילה איכותית המציעה גם נוף יפה, אבזור מתאים ואת כל האטרקציות שצריך במסיבת רווקים. למשל, גברים ממש אוהבים משחקי שולחן מיוחדים, ולכן וילה עם שולחן סנוקר יכולה ממש להתאים. וילה עם שולחן סנוקר קיימת בכל איזור בארץ ורק צריך לשאול את בעל הוילה אם יש שולחן סנוקר מקצועי בוילה ועוד משחקי שולחן אחרים כמו כדורגל, הוקי וכו', סתם כדי להוסיף פלפל לחוויה תוך כדי שאתם שותים כוסית ומחכים לאכול המתבשל!

גבר כובשים דרך הקיבה

שף למסיבת רווקים צריך מטבח איכותי כדי לבשל בו את כל המטעמים. אחרי הכל, מי שמבשל טוב סיכוייו גבוהים לגרום לגברים להיות מאושרים וליהנות. בשביל לבשל טוב צריך את הוילה עם האיבזור הנכון כמו מטבח גדול עם תנור, מקרר, מיקרוגל, כיריים מכונות אפייה חדישות ועוד מגוון אביזרי בישול ייחודים, מטבח כזה תוכלו למצוא בחיפוש אחר וילות יוקרה בצפון המציעות לא רק עיצוב יוקרתי ומיוחד אלא גם נוף פסטורלי מדהים, ואבזור פנימי סופר יוקרתי כמו טלוויזיות די וי די, חיבור ללווין, מטבח ענקי עם פינות ישיבה, אי ענק להניח עליו את הסירים ועוד. מגוון וילות יוקרה בצפון דואגות לכם לחוויה מושלמת לכל מסיבת רווקים וגם מסיבת רווקות.

אנו יודעים שלחלק מכם זה נשמע מוזר, כיוון שאתם רגילים לבוא עם ציוד, בשרים וכל הנלווה ולארגן מנגל מגניב, שזה חלק מהחוויה המחברת בין כל הגברים. מה גם שמגוון וילות להשכרה מציעות חצר נפלאה עם עמדת ברביקיו מובנית ומקצועית, בה אפשר להכין ארוחות שחיתות נדירות, ואף פינות אוכל ענקיות בהן תוכלו לשבת ולאכול. וילות להשכרה שמציעות עמדת ברביקיו הן תמיד עדיפות ראשונה אצל גברים שאוהבים לעשות את המנגל בעצמם ולהתפנק מבשרים טעימים.

וילה עם שף פרטי למסיבת רווקים נותנת לכם יותר

לא סתם אטרקציה למסיבת רווקים היא הכרחית, כי היא ממלאת את האירוע ומוסיפה לו חיים ושעשוע. אפשר לומר שגם שף למסיבת רווקים היא סוג של אטרקציה, ולכו תדעו, אולי אפילו תלמדו מהשף כמה מתכונים שיביאו אתכם לבשל לאישה שלכם מטעמים. מסיבת רווקים עם שף פרטי היא דבר נפלא במיוחד לחובבי האוכל ומאכלי הגורמה, למרות שאת התפריט אתם קובעים בעצמכם. מומלץ לשאול מהו המאכל הכי אהוב על החתן, ולהפתיע אותו עם מאכל שף טעים כרצונו, ואפילו קינוח הולם. מסיבות רווקים עם שף ראויות גם לוילה מיוחדת, באווירה שונה. כך למשל וילות חלומיות יהיו כאלה שיש בהן גם מטבח ענק, גם פינת ישיבה, גם סלון, גם בריכה וגם ג'קוזי. 

וילות חלומיות עם ג'קוזי מאפשרות לכם להתפנק בהאט טאב בזמן שהשף מביא לכם פלטות פירות טעימות בזמן שאתם נהנים מדרינק מיוחד, שגם את זה השף יודע להכין. שף למסיבת רווקים זו האטרקציה המושלמת עבורכם כדי לשדרג את המסיבה ולהביא טעם מיוחד אליה. מסיבת רווקים עם שף היא לא דבר מובן מאליו, וכדאי לקחת שף מנוסה, חברותי, שיוסיף אווירה לאוכל הטעים.

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

יתרונות השימוש בכיריים גז 4 להבות

בבחינת התכונות של כיריים גז עם 4 להבות, פוסט זה יעמיק ביתרונות של מכשירים אלה במטבח. עם התמקדות בדגמים של Midea, נדגיש את התכונות הייחודיות

איך להתחיל עם בחורה

איך להתחיל עם בחורה אז רבים ממכם הגברים לא יודעים להתחיל עם בחורות כמו שצריך לכן רשמתי מאמר שיעשה לכם סדר בנושא. התחלת קשר עם

אוכל רוסי מעניין

פוסט זה בבלוג לוקח אתכם למסע קולינרי בנוף העצום והמגוון של המטבח הרוסי. הוא בוחן את המאכלים הייחודיים והמעניינים שיש לרוסיה להציע, מהמנות העיקריות הדשנות