ניקיון משרדים – על מה חשוב להקפיד?

ניקיון משרדים

אשר פונים לנקות משרד ישנם דברים שונים אשר חשוב ביותר להקפיד עליהם. המשרד הוא המקום שלעיתים שוהים בו הרבה יותר זמן מאשר שוהים בבית. לכן, ניקיון ברמה גבוהה הוא דבר חשוב מעין כמוהו. שימוש לא נכון בחומרי ניקוי, ניקיון לא יסוד וטוב, והנה כולם במשרד חולים.

טיפ ראשון: ניקיון יסודי

ראשית, חשוב לוודא כי הניקיון הוא יסודי. למה הכוונה? לעיתים המנקים עושים בכאילו. מעבירים סמרטוט היכן שצריך לשטוף, לא מגיעים לפינות, לא מזיזים רהיטים ועוד. בין אנשי הניקיון יש סודות מקצועיים אלו ואחרים, כיצד לעשות ש'יראה' נקי בלי לנקות באמת. אין בעיה לבדוק זאת. להזיז פעם בכמה זמן רהיט, להסתכל בפינות של המשרד, שם תמיד מצטבר לכלוך ואי אפשר להעלים אותו. ניקיון לא יסודי של המשרד יביא במהירות לכך שעובדים יתחילו לחלות. כאשר לוקחים חברת ניקיון משרדים מקצועית – אין את הבעיה הזאת.

טיפ שני: בחירת חומרי הניקוי

עבור כל מוצר במשרד, יש צורך בחומר ניקוי אחר, עבור כל סוג רצפה, צריך חומר ניקוי אחר. חשוב להקפיד על כך כיון ששימוש בחומר ניקוי עבור מוצר שאין זה ייעודו, עם הזמן יהרוס את המוצר מהר יותר מהבלאי המקורי שלו. לדוגמא, מסך מחשב לא מנקים עם חומר של חלונות, שזה מה שהרבה מנקים עושים. רצפת פרקט, צריכה חומר ניקוי מיוחד עבור רצפת פרקט, מה שלא תמיד עובדי ניקיון מקפידים. מנקים רבים משתמשים בחומר רגיל של רצפות עבור רצפת פרקט, מה שהורס אותה.

טיפ שלישי: שמירה על צורת הניקיון הנכונה

פה הכוונה לכך שיש דברים אשר להם צורה מסוימת של ניקיון. לדוגמא, רצפה העשויה מפרקט, אסור לשטוף אותה. יש להעביר סמרטוט בלבד עם חומר ניקיון המיוחד לרצפת פרקט. כמובן שקודם לכך יש לטאטא את הרצפה. במידה ושוטפים אותה כמו רצפה רגילה ושופכים עליה הרבה מים, הדבר הורס את הפרקט ומהר מאוד יהיה צורך בהחלפתו.

טיפ שלישי: ניקיון חדר השירותים

ישנם דברים נוספים אשר חשוב להקפיד על הצורה בה מנקים אותם. דוגמא נוספת זה חדרי שירותים. הרבה פעמים עובדים מתעצלים במיוחד כשזה מגיע לחדר שירותים. בין אם זה כי הוא קטן ולא נוח לנקות אותו ובין אם זה כי מדובר בחדר שירותים מסריח שלא נעים לנקות אותו. בחדרי שירותים יש נטייה במיוחד לעשות בכאילו.

אך, יחד עם זאת, זה הדבר שהכי חשוב שיעבור ניקיון טוב ויסודי. חשוב להגיע  לכל הפינות, לנקות טוב את הקירות, לנקות את מושב האסלה עם סקוטש' שונה מזה שמנקים את האסלה עצמה ועוד ועוד. ישנם הרבה 'חיפופים' כאשר מדובר בניקיון חדר השירותים. וכן, לעיתים מנקים את מושב האסלה עם אותו סקוטש'. חדר השירותים הוא המקום אשר עשוי להעביר את כל המחלות. הניקיון שלו הוא הדבר החשוב ביותר כאשר מדובר בניקיון משרדים.

טיפ רביעי: אבק אבק אבק

ניקיון האבק במשרדים הוא דבר חשוב מעין כמוהו. האבק המצטבר עשוי לגרום למחלות וכמובן, אין זה מכובד לראות אבק המצטבר על השולחן. לעיתים עשויים לנקות את האבק הגלוי ביותר אך 'לחפף' כאשר מדובר באבק פינתי. מעבר לאסתטיקה מדובר גם בהיגיינה, לכן, חשוב לוודא שמנקים את האבק מכל מקום ומכל הפינות. קרדית האבק גורמת לאלרגיה לרבים ולכן יש להקפיד על ניקיון מירבי.

החומרים והצורה של ניקיון האבק משתנות ויש צורות שונות וחומרים שונים. ישנם המעדיפים להשתמש בחומר של חלונות בשילוב של נייר סופג. ישנם כאלה המשתמשים בנייר אשר בו יש כבר גם חומר ניקיון. בין אם כך או כך, הדבר החשוב הוא שהאבק יוסר מכל הפינות.

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

איך להתחיל עם בחורה

איך להתחיל עם בחורה אז רבים ממכם הגברים לא יודעים להתחיל עם בחורות כמו שצריך לכן רשמתי מאמר שיעשה לכם סדר בנושא. התחלת קשר עם

אוכל רוסי מעניין

פוסט זה בבלוג לוקח אתכם למסע קולינרי בנוף העצום והמגוון של המטבח הרוסי. הוא בוחן את המאכלים הייחודיים והמעניינים שיש לרוסיה להציע, מהמנות העיקריות הדשנות

המדריך האולטימטיבי לקניות בחנות פיצוחים

פיצוחים ניצבים זה מכבר בצומת הדרכים של תזונה, מסורת וחדשנות קולינרית, שהתבשרו בזכות הטעמים העשירים, היישומים הקולינריים המגוונים והיתרונות הבריאותיים המדהימים שלהם. בעידן שבו תודעת