מימוש זכויות רפואיות – על מה מדובר?

מימוש זכויות רפואיות

בישראל, מימוש הזכויות הרפואיות והכלכליות של אנשים שנפגעו בעבודתם או בהקשר ישיר אליה, מי שחלה במחלת מקצוע ואנשים הסובלים מנכות למשל כביכול מוסדר רשמית, אך בפועל מדובר פעמים רבות על תהליך מורכב, ארוך, מסורבל ואף מייאש.

הזכויות הרפואיות מתארות שורה של אפשרויות בהקשר לכספים מהביטוח הלאומי, תשלומים למס הכנסה וכן כספים מחברות הביטוח המסחריות.

לצורך סיוע במימוש זכויות רפואיות פעילות בשוק הישראלי חברות המתמחות בתחום והמעסיקות אנשי מקצוע המגיעים מהתחומים הרלבנטיים השונים.

בתחום מורכב ומקצועי זה יש לפנות לחברה בעלת ניסיון מאחר וההתמודדות עם המוסד לביטוח לאומי ונושא  ייעוץ וסיוע למימוש זכויות רפואיות דורש ידע רב.

מימוש מלא ונכון של הזכויות הרפואיות יכול כמובן להיות משמעותי מאוד מבחינה כלכלית ואישית, במקרים רבים מדובר על סכומי כסף גבוהים מאוד ועל אפשרות אמיתית לשיפור איכות החיים של אלו שנפגעו בתהליכים ומקרים שונים.

זהו תחום מורכב המחייב אורך רוח, סבלנות ומסוגלות, תחום שניתן להתנהל בו לבד אך תמיד זה בפועל אפשרי או יעיל ולכן חברה כמו "זכותי" מסייעת ומאפשרת לקבל את מלוא הזכויות והתנאים.

שירותי חברת מימש זכויות רפואיות

חברה למימוש זכויות רפואיות  מטפלת במקרים של תאונות עבודה, מחלות מקצוע, נכות כללית, פטורים ממס הכנסה או הקלות בתשלומי מס הכנסה, התנהלות מול ועדות רפואיות ומימוש כספים רלבנטיים מחברות ביטוח.

החברה אינה מספקת שירותי ייעוץ משפטי מתוקף הוראות רשמיות לחברות סיוע במימוש זכויות רפואיות – כך שהלקוח מתנהל בפועל מול הגורמים השונים – אך היא כן מספקת שירותי תמיכה, ניתוח וייעוץ מקיפים המאפשרים לממש את מלוא הזכויות והכספים.

הפעילות של כל חברה מסייעת ללקוחותיה לממש זכויות רפואיות וכלכליות הקשורות למצבם הפיזי/בריאותי, קרי תשלומים, פטורים, הקלות וכיוצא באלו מהגורמים השונים. החברה לא עוסקת בטיפול הרפואי עצמו או בהתנהלות מול גורמי רפואה שונים.

הלקוחות חברת כוללים למשל נפגעי תאונות עבודה, מי שחלה במחלות מקצוע, אנשים שסובלים מנכות כלשהי, אנשים בעלי בעיה בריאותית המזכה בהטבות/פטורים ממס וכן הלאה.

באמצעות ניתוח כל מקרה לגופו והעסקת שורה ארוכה של יועצים ומומחים, ניתן לקבל שירותים הכוללים את התהליכים הבאים:

  • ניתוח המקרה הפרטני ובדיקה ראשונית למיצוי הזכויות הרפואיות.
  • איסוף והכנה של אישורים רלבנטיים ובניית תיק רפואי.
  • סיוע במילוי טפסים ובקשות וכמו כן בהגשת התביעות בפועל.
  • שירותי הכנה וייעוץ לקראת וועדות רפואיות וניתוח תוצאות ועדה.
  • ייעוץ וליווי בהקשר להחזרי מס הכנסה וקבלת פטורים/הקלות ממס הכנסה.
  • בחינת פוליסות ביטוח וייעוץ לגבי התנהלות מול חברות הביטוח.
מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

יתרונות השימוש בכיריים גז 4 להבות

בבחינת התכונות של כיריים גז עם 4 להבות, פוסט זה יעמיק ביתרונות של מכשירים אלה במטבח. עם התמקדות בדגמים של Midea, נדגיש את התכונות הייחודיות

איך להתחיל עם בחורה

איך להתחיל עם בחורה אז רבים ממכם הגברים לא יודעים להתחיל עם בחורות כמו שצריך לכן רשמתי מאמר שיעשה לכם סדר בנושא. התחלת קשר עם

אוכל רוסי מעניין

פוסט זה בבלוג לוקח אתכם למסע קולינרי בנוף העצום והמגוון של המטבח הרוסי. הוא בוחן את המאכלים הייחודיים והמעניינים שיש לרוסיה להציע, מהמנות העיקריות הדשנות