כמה השתלות שיניים אפשר לעשות

למרות שהשתלים יהיו עמוסים בשחזורים חדשים זמן קצר לאחר הניתוח, עדיין יש לאחוז אותם עם העצם; אפילו התנועה הקלה ביותר יכולה להפריע לתהליך הזה. לרוב, שתלי תותבות הממוקמים מיד לאחר הניתוח הם זמניים ויישארו במקומם עד להשלמת האינטגרציה, ולאחר מכן ניתן להחליפם בשיקום תמיכה קבוע יותר בשתל. מכיוון שתלים דנטליים ולסתות מתמזגים יחד בתהליך הנקרא אוסאואינטגרציה, סוג זה של שיקום יכול לשפר את כוח הנשיכה, לשפר את התפקוד ולהגן על צפיפות העצם ומבנה הפנים.
למידע מורחב אודות כמה השתלות שיניים אפשר לעשות והשתלות שיניים מחיר ניתן לבדוק כאן: dental-clinics.co.il

ניתן להשתיל שתלים דנטליים בכל עת לאחר גיל ההתבגרות או לאחר השלמת צמיחת העצם כדי להחליף שיניים חסרות. מחלות מסוימות, כגון סוכרת פעילה, סרטן או מחלות חניכיים, עשויות לדרוש טיפול נוסף לפני הניתוח.

ההחלמה מהליך כירורגי להנחת שתל או שתלים נמשכת עד שישה חודשים

בעוד התקנת והנחת כתר או כתרים יכולים להימשך עד חודשיים. ישנן סיבות רבות ושונות לכך שאנשים לובשים שתלים דנטליים. חלקם רוצים שתלים שיחליפו שיניים שחסרות זמן רב, או לשמירה או הסרה של שיניים תותבות. אחרים עשויים להזדקק לשתל כדי להחליף שן. זה הוסר לאחרונה עקב עששת, מחלת חניכיים, זיהום או טראומה. A במקרים מסוימים ניתן לעקור את השן ולהחדיר את השתל מיד לחלל הריק. משך הטיפול תלוי בסוג הליך ההשתלה. מספר שתלים גם מיקומם בפה והצורך בהשתלת עצם יכולים להשפיע על משך הטיפול. מספר השתלים שניתן לבצע במהלך ביקור רופא שיניים תלוי בשיקום הנדרש.

בסופו של דבר

תהליך התקנת השתל אינו כואב יחסית, אך הוא עלול להיות כואב ולא נוח, במיוחד אם מחליפים מספר שיניים בבת אחת. למרות שתהליך התקנת השתל אינו כואב יחסית, הוא עלול להיות כואב ולא נוח, במיוחד אם מחליפים מספר שיניים במקביל.

ניתוח השתלות שיניים יכול להוות תחליף טוב לתותבות או גשרים לא מתאימות

ויכול לספק אפשרות כאשר לא ניתן לבצע שיניים תותבות או החלפות גשרים ללא שורש טבעי. ניתוח השתלת שיניים הוא החלפת שורש השן בסיכת מתכת הדומה לבורג, והחלפת השן הפגומה או החסרה בשן מלאכותית בעלת מראה ותפקוד זהה לשן אמיתית. בסופו של דבר, ניתן להשתמש בשתלים דנטליים להחלפת שיניים, או במקרה של גשרים דנטליים, להחלפת סדרה של שיניים. בהתאם לצרכי המטופלים, שתלים יכולים להחליף שיניים טבעיות ושורשים חלקיים.

אם לאדם חסרה שן אחת או שתיים

כל שן זקוקה לשתל. אם יש צורך להחליף שתי שיניים חסרות או יותר, ניתן להשתמש בפחות שתלים לתיקון השיניים. בהתאם למיקום השתלים ולצפיפות הלסת העליונה, ניתן להשתמש בשני שתלים בלבד לתמיכה בגשר ארבע השיניים. ניתן לשלב את הגשר והשתל כדי להחליף מספר שיניים בו זמנית.

למשל

אם חסרות שלוש שיניים, ניתן להתקין את שתי החיצוניות כשתלים דנטליים, המחוברים זה לזה באמצעות כתר מרכזי שאינו מצריך קיבוע משלו. עם זאת, מאחר והשתלים עמידים ביותר, ניתן להחליף שיניים מרובות בשתל בודד אם הן מחוברות באמצעות גשר. אם חסרות שתי שיניים או יותר, ייתכן שתצטרך יותר שתלים כדי לפתור בעיה זו. רופא השיניים שלך יכול להמליץ על שתלים לתיקון גשרים ותותבות שיניים קבועים או נשלפים.
לעוד מידע בתחום של כמה השתלות שיניים אפשר לעשות והשתלות שיניים באשדוד כדאי לבדוק כאן: dental-clinics.co.il

היות והשתלים קבועים

אין צורך להשתמש בדבקים כגון אלו המחזיקים את התותבות במקום. ובניגוד לגשרים, שעבורם על הספק להסיר חלקים מהשיניים הסמוכות, כל השיניים הבריאות נשארות שלמות. אתה יכול לעשות צילומי רנטגן דנטליים ותמונות תלת מימד, כמו גם דגמים של השיניים והלסת שלך.

כמו בכל ניתוח פה קל, קיים סיכון לזיהום, דלקת וכאב, אך התותבת שלך תדון כיצד לטפל בהם במצב הספציפי שלך.

אם אין עצם למקם את השתל

ייתכן שיידרשו הליכי השתלת עצם וחניכיים, מה שעלול לייקר את עלות הטיפול. החיסרון הוא שלא כל השיניים יושתלו ולכן חלק ממסת העצם תאבד. אם חסרות לך כמעט כל השיניים שלך בקשת אחת (עליונה או תחתונה), תותבת הנתמכת בשתל עשויה להיות האפשרות הטובה ביותר. רופא השיניים מחליף את עמוד המתכת בשתל ולאחר מכן בשן המלאכותית החדשה שלך (כתר).

ייתכן שרופא שיניים יצטרך להשתיל חתיכת עצם קטנה

לרוב ממקום אחר בעצם הלסת העליונה או התחתונה – על מנת שהשתל הדנטלי יעגן בצורה מאובטחת. אם הלסת שלך לא עבה מספיק או רכה מדי, ייתכן שיהיה עליך לחבר את העצם לפני שתוכל לעבור טיפולי שיניים או שיניים. לעיתים, ייתכן שיידרש איחוי עצם מינורי בלבד, דבר המתאפשר במהלך הליך ההשתלה של שתל רפואי. כאשר יש לך מספיק עצם, תוכל להמשיך בניתוח.

היתרון העיקרי של השתלים

הוא תמיכה חזקה לשיניים החדשות שלך, תהליך שבו העצם חייבת לצמוח בחוזקה סביב השתל. אם תפעלו מהר, בדרך כלל תוך 48 שעות לפני שהחניכיים גדלים לתוך השקע, תוכלו להחדיר את עמוד השתלת הטיטניום בדיוק במקום שבו הייתה השן הישנה שלכם. אזור זה נקי מזיהום ויש לו עצם בשפע. ניתן להחדיר שן חלופית ללסת לאחר תקופת ריפוי מספקת. לוקח שישה שבועות עד שישה חודשים עד ששתל משולב אוסאואונאטגרה יתפוס והחלים, ולאחר מכן רופא השיניים יכול להשלים את ההליך עם כתר, גשר או הכלאה.

במקרים מסוימים

כאשר יש מספיק רקמת עצם, ניתן להסיר את השן הפגועה, ולאחר מכן לבצע הליך התקנת שתלים באותה תור. במצב בו יש צורך למקם את השתל בלסת העליונה (הלסת העליונה) מאחור או מאחור, לעיתים ניתן להגביל את כמות העצם הזמינה על ידי נוכחות הסינוס המקסילרי (החלל המלא באוויר בעצמות של הפנים).

זה נעשה באמצעות השתלת עצם, כאשר עצם קטנה מושתלת כדי ליצור בסיס מוצק לשתל. עצם זו יכולה לבלוט מהלסת התחתונה או העליונה, או מחלק אחר בגוף.

בניגוד לגשרים דנטליים

שתלים מגרים את העצמות מתחת לשיניים כדי למנוע נזק ללסתות. לאחר מכן השתל עצמו מונח בניתוח בעצם הלסת כשורש השן המלאכותית. בחודשיים עד שישה החודשים הבאים, השתל והעצם עשויים להתמזג כדי ליצור עוגן לשן המלאכותית. בשלב זה ניתן לענוד סתימות זמניות על מקום ההשתלה.

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

יתרונות השימוש בכיריים גז 4 להבות

בבחינת התכונות של כיריים גז עם 4 להבות, פוסט זה יעמיק ביתרונות של מכשירים אלה במטבח. עם התמקדות בדגמים של Midea, נדגיש את התכונות הייחודיות

איך להתחיל עם בחורה

איך להתחיל עם בחורה אז רבים ממכם הגברים לא יודעים להתחיל עם בחורות כמו שצריך לכן רשמתי מאמר שיעשה לכם סדר בנושא. התחלת קשר עם

אוכל רוסי מעניין

פוסט זה בבלוג לוקח אתכם למסע קולינרי בנוף העצום והמגוון של המטבח הרוסי. הוא בוחן את המאכלים הייחודיים והמעניינים שיש לרוסיה להציע, מהמנות העיקריות הדשנות