ייפוי כוח והצהרה של נוטריון

הדרישות לתוקף של ייפוי כוח תלויות בחוק המדינה, אך עשויות לכלול חתימה של עד אחד או יותר, חתימה של נוטריון או שניהם. היוצא מן הכלל הוא שנוטריון שהוא גם עו"ד מורשה במדינה בה נוצר ייפוי הכוח יכול גם ליצור את המסמך וגם לאמת את חתימת המנהל עליו.

זכרו שאם הנוטריון

הוא נאמן או עורך דין דה פקטו, בדרך כלל נאסר עליו לאשר את העסקה. במילים אחרות, אל תצפה מנוטריון שיעיד ויאשר את ייפוי הכוח שלך. מכיוון שלעו"ד יש למעשה סמכות משפטית לייצג את המנהל, רק חתימתו של עו"ד מאושרת בפועל.

הרישום מבהיר לכל בעלי העניין כי לעורך הדין יש כוח על הרכוש שלך

בדרך כלל, מי שמוציא את ייפוי הכוח נקרא "המנהל", המסמיך אדם אחר, "הסוכן" או "העורך דין בפועל", לחתום על מסמכים כנציג הראשי. מעניק – המנהל הוא המנהל, התורם או התורם (של הכוח). המנהל/המנהל מאציל סמכויות למישהו אחר, ולכן המנהל/המנהל הוא החותם.

ייפוי כוח עשוי לתת למישהו או לארגון את היכולת לפעול בשמך

הידוע גם כנאמן או מנהל, אם אינך יכול לעשות זאת כעת או בעתיד. אמנם ייפוי הכוח מסמיך את הסוכן לפעול בהעדר המנהל, אך אין ביכולתו של מיופה הכוח להעניק לסוכן סמכויות המנוגדות לכללים ולתקנות המסדירים את הפרטים והחברות עימם עוסק הסוכן.

על פי המשפט המקובל

ייפוי כוח מתבטל אם מנהלו נפטר או הופך ל"אי כושר", כלומר אינו יכול להעניק סמכות כזו, למשל עקב פגיעה גופנית או מחלת נפש, אלא אם, למשל, המנהל (או המנהל) מציין כי המנהל ייפוי הכוח ימשיך להיות תקף גם במקרה של אי כושרו של המנהל. ייפוי כוח הוא מסמך משפטי מחייב המעניק לאדם ספציפי סמכות על נכסיו, החלטות משפטיות, עסקאות מקרקעין והחלטות רפואיות במקרה בו הפרט אינו מסוגל או אינו זמין בדרך אחרת. אם ברצונך להעניק לסוכן זכות למכור את הקרקע, להעביר או לשעבד בדרך אחרת את הבעלות על הקרקע, עליך לחתום על ייפוי כוח מול נוטריון שעליו לציין כי חתמת עליו מרצון למטרות המפורטות בזה.

על פי החוק החדש

מי שממנה את הסוכן (המכונה "המנהל") עדיין חייב לקבל את חתימתו באישור נוטריוני, אך כעת עליו לחתום על ייפוי הכוח בנוכחות שני עדים (שאחד מהם עשוי להיות נוטריון). משמעות הדרישה היא כי לשטר הנוטריוני יש לצרף הצהרה המעידה על סוג הפעולה הנוטריונית שבוצעה, המציינת מתי, היכן ולפני מי בוצע הפעולה הנוטריונית. אישור נוטריוני הוא הצהרת נוטריון המציינת שאדם מסוים חתם על הטופס. הנוטריון מוודא שהחותמים הם מי שהם אומרים והתקשרו בהסכמים ביודעין ומרצון.

כאשר נוטריון מאשר מעשה

הוא אינו מאשר את תוכן המעשה; במקום זאת, היא מאשרת כי החוזה נחתם על ידי הנושא הנ"ל בנוכחות הנוטריון. אישור נקרא אישור ייצוגי, והאדם המופיע בפני הנוטריון יחתום בשם עסק או תאגיד, נאמנות, ייפוי כוח או ייפוי כוח אחר המאפשר לו לחתום בשם אדם או גורם אחר. טופס האישור מבטיח שעורך הדין שלך מבין את האחריות המשפטית הקשורה לפעולה בשמך. בדלאוור, מישיגן, מינסוטה, ניו המפשייר ופנסילבניה, עורך הדין שלך חייב למלא ולחתום על טופס אישור.

אישור נוטריוני משמעו אימות זהות עורך הדין למעשה

ולא המנהל, וכתיבת בנוסח האישור הנוטריוני רק את שם עורך הדין למעשה. בדרך כלל, בעת אימות חתימה על ייפוי כוח, אתה מבצע את הצעדים הרגילים להשלמת האימות או הביצוע בהשבעה, בהתאם לסוג השטר הנוטריוני המבוקש או המבוקש על ידי הנאמן.

באימות מסמכים חתומים על ידי מישהו אחר מלבד האדם או הישות שנקבעו כחתום

על הנוטריון לקבוע (1) את זהות האדם שחתם בפועל על המסמך, (2) את יכולתו של אותו אדם לחתום. בשם האדם או הישות, וכן (3) הרשאה לחתום בשם אותו אדם או ישות בעסקה המסוימת הזו.

בביצוע שטר נוטריון מאשר הנוטריון כי לנוטריון יש סמכות לבצע פעולות נוטריוניות וכי אינו מנוע מלבצע פעולות נוטריוניות מחמת ניגוד עניינים לפי סעיף ROLL 304; עמדה בדרישות לפעולות נוטריוניות מסוימות המתוארות בסעיף 305

ומחייבת הקמת מנהל כמתואר בסעיף 306. אם המנהל לא יודיע לצד השלישי כי סביר לצד השלישי להסתמך על ייפוי הכוח, המנהל עשוי להישאר מחויב לפעולות הסוכן, אם כי הסוכן עשוי להיות אחראי גם לפעולות בלתי מורשות כאמור.

עבור עוד פרטים מורחבים על ייפוי כוח והצהרה של נוטריון מומלץ לגלוש לאתר rehovot-notary.com

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

יתרונות השימוש בכיריים גז 4 להבות

בבחינת התכונות של כיריים גז עם 4 להבות, פוסט זה יעמיק ביתרונות של מכשירים אלה במטבח. עם התמקדות בדגמים של Midea, נדגיש את התכונות הייחודיות

איך להתחיל עם בחורה

איך להתחיל עם בחורה אז רבים ממכם הגברים לא יודעים להתחיל עם בחורות כמו שצריך לכן רשמתי מאמר שיעשה לכם סדר בנושא. התחלת קשר עם

אוכל רוסי מעניין

פוסט זה בבלוג לוקח אתכם למסע קולינרי בנוף העצום והמגוון של המטבח הרוסי. הוא בוחן את המאכלים הייחודיים והמעניינים שיש לרוסיה להציע, מהמנות העיקריות הדשנות