חנות למוצרים תאילנדים – נודלס, ירקות מיוחדים, חטיפים ומשקאות

למרות שברוקולי נעשה שימוש לעתים קרובות במסעדות מערב אסיה במנות כמו phat fak ruam (ירקות מטוגנים) ו-rat na (אטריות רוטב אורז), הוא מעולם לא שימש במנות תאילנדיות מסורתיות והוא נדיר באופן יחסי לשאר הירקות

Khanom chin nam ngiao- מנה ייחודית של צפון תאילנד

אטריות אורז מותססות בסגנון תאילנדי עם טופו מדם חזיר וירקות חיים, רוטב מרק חזיר ועגבניות, צ'ילי מיובש קצוץ קצוץ, דם עוף, פולי סויה מותססים ומהגוני מיובש . אנו מספקים אוכל אסייתי באיכות גבוהה באינטרנט, כגון אוכל סיני, אוכל הודי, אוכל קוריאני, אוכל אינדונזי, אוכל תאילנדי, חטיפים אסיאתיים, אטריות אינסטנט, תבלינים הודיים ומאכלים אסיאתיים אחרים. האטריות הסיניות הפופולריות, האטריות המטוגנות משולבים עם מגוון סוגים של קארי תאילנדי.

אצלנו בתאי סטור תוכלו למצוא מגוון אינסופי של מוצרים מיובאים מתאילנד, מחטיפים מיוחדים ועד מאכלים אותנטים שעוד לא פגשתם.

 

אטריות אורז מטוגנות פאט תאילנדיות עם רוטב דגים

סוכר, מיץ ליים או עיסת תמרהינדי, בוטנים טחונים וביצים, מוגשות עם עוף, פירות ים או טופו. אורז לבן, אורז דביק או סנטר חאנום (אטריות אורז תאילנדי) בשילוב עם קארי תאילנדי חריף או מטוגן ינטרלו את התבלינים. נקניקיית איסאן עם צ'ילי ואטריות או אורז דביק, סווה או נקניקיית צפון תאילנדית ממולאת בלימון גראס קצוץ, רצועות גלנגל וניי (נקניקיית חזיר מותסס חמה) בליבי ובמקרר.

לאחר בישול, ניתן להשתמש באטריות כמו אטריות אחרות על בסיס אורז במרקים יפניים, בסירים חמים כמו סוקיאקי וצ'יפס. Khanom Chin Kaeng Kiao Wan Kai – אטריות אורז תאילנדי טרי (חנום סנטר) מוגשות בקערה עם קארי עוף ירוק כרוטב. אם אתה רוצה לבשל אוכל תאילנדי בצורה יעילה, תצטרך בקבוק רוטב דגים.

בעקבות כך, בין אם אתה אוהב אטריות או אורז, בין אם אתה אוהב חריף או לא, בין אם אתה אוכל בשר או ירקות ברחוב, אנו מבטיחים שהאוכל שלך יהיה טרי, חם ואישי כמוך. סבתא התאילנדית שלי תמיד מחזיקה את אטריות האינסטנט של אמא שלי ומשתמשת בביצים חצי מבושלות, בשר חזיר טחון, כוסברה קצוצה ובצל ירוק כדי להכין לי אינסטנט אטריות. למרות שחלק מהיצרנים מוכרים אטריות ראמן טריות (כגון אטריות שמש), ללא ספק אטריות הראמן הנפוצות ביותר בחנויות מכולת הן אטריות אינסטנט זולות שמבושלות מראש ומטוגנות בשמן עמוק כדי לשמור על יציבות המדף.

כריכים מיוחדים שישאירו טעם של עוד

כריכי ריבת האננס האלה הם אחד הדברים האהובים עלי שקניתי מסופרמרקט תאילנדי. בנוסף לקמח חיטה, ניתן להכין אטריות אסייתיות גם עם אורז, בטטה ושעועית מונג, וגם סוג זה של חיטה שונה מחיטת הדורום המשמשת בפסטה. מרק אורז קאו טום-תאילנדי, מוגש בדרך כלל עם חזיר, עוף, דגים או שרימפס. מכולת-מטבח מערבי ואסייתי. יותר ויותר מסעדות וחנויות מציעות אוכל מערבי ומוצרים בינלאומיים אחרים.

אני אוהב את הנוחות של אטריות אורז אינסטנט אלה, והאטריות עצמן נפלאות. עמילנים צמחיים אחרים כמו בטטה ושעועית ירוקה משמשים גם להכנת אטריות. אטריות טריות, כמו ביצים סיניות או אטריות אורז רכות, יש לשמור באריזה המקורית במקרר לא יותר מכמה ימים, או לכל היותר שבוע.

קניית מזון בריא באינטרנט

אתה יכול למצוא טיפים דומים לקניית מזון בריא באינטרנט. אבל בנוסף לתה התאילנדי הסטנדרטי שהרבה אוהבים, אני אוהב לקנות גם את הגרסה התאילנדית של תה ירוק. הן מתבשלות מהר יותר מאטריות אורז – חלקן פשוט טובלות במים חמים – והן נוטות להיות במרקם צלול, לעיס, כמעט לעיס.
רוב אטריות האורז רכות מאוד – פרט לטעם האורז העדין, הן משמשות בעיקר כנשאים למרכיבים נועזים יותר במנות.

כל מה שאתם צריכים זה כמה קוביות סוכר – תוכלו למצוא אותן במכולת יחד עם טושים של סוכר ודיו אכיל לאוכל (מצאו אותם בחנות יצירה או הזמינו כאן).

אבל התאילנדים הלכו רחוק יותר והפכו את מקלות הפוקי הטעימים האלה לטעמים כמו טום יאם ופסטת צ'ילי תאילנדית. רטבים חזקים נצמדים לאטריות עבות, שטובות למרכיבים גדולים עד גדולים כמו בשר בקר וירקות.

אטריות קצרות וקוצניות בצורת תולעת עשויות מקמח אורז ועמילן טפיוקה. לארב תמיד היה האהוב עלי – מלוח מאוד, מעט חמצמץ ועשבוני כמו סלט תאילנדי – אבל כולם טעימים. כמו האטריות, אורז דביק הוא אחד החומרים הכי פופולרים במטבח התאילנדי וגם איתו אפשר להכין מטעמים מסוגים שונים בעזרת רטבים תאילנדים מיוחדים וירקות מהמזרח הרחוק.אתה בהחלט רוצה לשמור את האטריות והתבלינים בנפרד אלא אם כן אתה אוכל את כולם בבת אחת. 

מחכים לכם בחנות האינטרנט של תאי סטור.

בתאבון לכולם!

 

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

יתרונות השימוש בכיריים גז 4 להבות

בבחינת התכונות של כיריים גז עם 4 להבות, פוסט זה יעמיק ביתרונות של מכשירים אלה במטבח. עם התמקדות בדגמים של Midea, נדגיש את התכונות הייחודיות

איך להתחיל עם בחורה

איך להתחיל עם בחורה אז רבים ממכם הגברים לא יודעים להתחיל עם בחורות כמו שצריך לכן רשמתי מאמר שיעשה לכם סדר בנושא. התחלת קשר עם

אוכל רוסי מעניין

פוסט זה בבלוג לוקח אתכם למסע קולינרי בנוף העצום והמגוון של המטבח הרוסי. הוא בוחן את המאכלים הייחודיים והמעניינים שיש לרוסיה להציע, מהמנות העיקריות הדשנות