התפוח הגדול מחכה לכם – המלונות המומלצים ביותר ללינה בניו יורק

מלונות מומלצים בניו יורק

לא חסרות סיבות עבורכם להגיע לניו יורק, התפוח הגדול – אחת הערים היותר עמוסות באטרקציות שיש בעולם. בין אם חשקה נפשכם באתרים מפורסמים דוגמת פסל החירות, במוזיאונים העשירים של העיר, בקניות בשדרה החמישית, בהליכה רגועה בסנטרל פארק, בהצגת תיאטרון בברודווי או בכל דבר אחר – ניו יורק מציעה עבורכם הכל מהכל. אלא שבניו יורק גם הלינה עצמה יכולה להיות אטרקציה של ממש, בזכות מספר מלונות איכותיים ומומלצים ביותר.הנה חמש המלצות בול בשבילכם!

Hotel414

Hotel 414 הוא לכל הדעות אחד המלונות המשובחים ביותר בניו יורק. המלון ממוקם באזור ה-Hell's Kitchen במנהטן, מרחק הליכה קצר מהטיימס סקוור, ומציע חדרים מודרניים ומאובזרים היטב. המלון נחשב לנוח בכל קנה מידה, ידוע בארוחות המשובחות שלו (יש גם Happy Hour בכל יום) וביחס החם של אנשיו לאורחים השוהים בחדריו.

Hotel Giraffe

Hotel Girrafe הוא מלון מעולה הממוקם במרחק הליכה קצר מכמה מהאתרים החשובים של ניו יורק, למשל האמפייר סטייט בילדינג. יש בו מסעדות מצוינות וחדרי אירוח מעוצבים בקפידה, עם שילוב מעניין בין פריטים חדישים למסורתיים. מחיר המלון הזה אינו זול, אך הוא כולל ארוחת בוקר – מה שאינו מובן מאליו כלל וכלל בניו יורק.

Larchmont Hotel

מלון שמשלב בין אלמנטים אמריקאיים לאירופאיים. הוא מציע לאורחיו מיקום אידיאלי ומגיע עם תג מחיר סביר בהחלט בסטנדרטים של ניו יורק. יתרונות נוספים שלו הם ארוחת בוקר הכלולה במחיר ומספר פריטים המסופקים בחדרים (למשל חלוקי אמבטיה), אך מנגד קחו בחשבון שחלק ניכר מהמקלחות ומהמטבחים משותפים למספר חדרים. מי שזה מתאים לו, יכול להרוויח מלון מצוין.

The Broome

The Broome איננו הגדול במלונות ניו יורק, בלשון המעטה, אך בעיני לא מעט אנשים זהו מקור הקסם שלו. מלון הבוטיק הזה ממוקם בלב שכונת סוהו המתוירת, אך למרות זאת מצליח באופן די מפתיע להיות שקט. מהביקורת עולה שרמתה של ארוחת הבוקר במלון היא גבוהה מהממוצע בניו יורק, שהחדרים עצמם נוחים ושהיחס של אנשי המלון הוא יוצא מגדר הרגיל.

Casablanca Hotel

מלון ארבעה כוכבים, שנמצא באחד האזורים המבוקשים ביותר של ניו יורק – הטיימס סקוור. המלון הזה מציע חדרים נוחים עם אינטרנט אלחוטי חינם, כשפלוס נוסף הוא הבידוד הראוי מההמולה של הרחוב, באזור שהוא לב ההתרחשות העירונית הסואנת של מנהטן. זהו אחד המלונות האלגנטיים ביותר בניו יורק, הן בעיצוב והן בחוויה שמקבלים האורחים. אף על פי שהמחיר אינו זול, יכול מאד להיות שבחירה במלון היא תחילתו של טיול מופלא בניו יורק.

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

שערי אלומיניום: מדריך לתחזוקה ותיקונים

למידע מורחב בנושא של שערי אלומיניום: מדריך לתחזוקה ותיקונים ניתן לגשת לאתר shipam.co.il למידע אודות עבודות אלומיניום ושערי אלומיניום: מדריך לתחזוקה ותיקונים עליך לבדוק כאן:

יתרונות השימוש בכיריים גז 4 להבות

בבחינת התכונות של כיריים גז עם 4 להבות, פוסט זה יעמיק ביתרונות של מכשירים אלה במטבח. עם התמקדות בדגמים של Midea, נדגיש את התכונות הייחודיות

איך להתחיל עם בחורה

איך להתחיל עם בחורה אז רבים ממכם הגברים לא יודעים להתחיל עם בחורות כמו שצריך לכן רשמתי מאמר שיעשה לכם סדר בנושא. התחלת קשר עם