די לעייפות! 8 טיפים פשוטים שיעזרו לכם להיאבק בעייפות

טיפים להיאבק בעייפות

החיים שלנו דורשים מאתנו המון – להספיק הכול: לעבוד, ללמוד, להרוויח, לשלם חשבונות בזמן, לקום מוקדם, להיראות טוב, לא להזניח את הילדים ואת ההורים, וכן הלאה. אם אין די אנרגיה לכל המטלות האלו, החיים עשויים להפוך לסיוט אחד מתמשך. תשמחו ודאי לדעת שיש מספר "טריקים" קטנים שעובדים ברמה הפיזיולוגית והפסיכולוגית כאחד שיעזרו לנו לעורר את מצברי האנרגיה שיש לנו בגוף, לעזור לנו להרגיש טוב יותר ולהיות מלאי מרץ עד הערב.

קחו נשימה עמוקה

נכון, נשימה היא פעולה בלתי רצונית – היא מתקיימת מאליה. עם זאת, הפסקה קלה לשם נשימה עמוקה יכולה לעזור לגוף שלכם להתמלא בחמצן הדרוש כדי שהדם ירוץ בוורידים, שהלב יפעם בקצב ושהגוף יתמלא מרץ. אין זו רק פעולה מרגיעה – היא גם נותנת לכם את האתנחתא הדרושה כדי להוסיף לרוץ בהמשך היום שלכם.

עסו את האוזניים ואת כפות הידיים והרגליים

בעולם הרפואה האלטרנטיבית (מהמזרח הרחוק, בעיקר) לאזור האוזניים, כפות הידיים וכפות הרגליים יש מקום של כבוד. על רפלקסולוגיה כולנו שמענו, אבל אין צורך ללכת למרפאים כדי ליהנות מהיתרונות של התורה הזאת, אף על פי שגם זה לא יזיק ביום החופש הבא שיהיה לכם. עיסוי עדין של האפרכסת, שפשוף של כף הרגל לאורך צידה הפנימי ותנועות סיבוביות בכף היד באזור המחבר בין האגודל לאצבע – ותוך מספר דקות תרגישו הרבה יותר טוב.

שתו את כמות המים המומלצת

תחושת עייפות יכולה להיות איתות מסוכן של התייבשות. הקפידו לשתות את כמות המים המומלצת ביום (12-8 כוסות) והגוף שלכם יודה לכם.

ארומתרפיה

עוד תחום מהרפואה האלטרנטיבית – ריחות עדינים של פירות הדר, מנטה ושאר צמחים מרעננים המרוכזים בשמנים אתריים יכולים לתת לכם את האנרגיה הדרושה. לפעמים זה יעיל אפילו יותר מכוס קפה.

אל תגזימו עם הקפה

ואם במשקה הקסם עסקנו, זכרו כי הכול טוב – אך במידה. יותר משלוש כוסות קפה ביום עשויות להביא לתוצאה ההפוכה ולגרום לגוף להיכנס למעגל קסמים של חוסר אנרגיה.

איכלו לעיתים קרובות יותר – אך במנות קטנות

הדרך הבריאה ביותר לנהל את האנרגיה שלכם היא באמצעות ארוחות קטנות כל שעתיים-שלוש. כדאי, כמובן, שיהיו מזינות ובריאות: פחמימות מורכבות, דגנים מלאים, פירות, ירקות, אגוזים. אמרו שלום לחטיפים והרגישו הרבה יותר טוב.

לכו לישון מוקדם

לפעמים יש לטפל בבעיה במקורה: העייפות היא פעמים רבות תוצאה של מחסור בשינה או של שינה בשעות פחות מתאימות. נסו ללכת לישון מוקדם יותר בכדי להשלים את השעות, ולקום מוקדם יותר כדי שיהיה לכם זמן להתמלא באנרגיה חיובית לפני שהיום מתחיל.

אהבו את עצמכם

לפעמים זו המשימה המורכבת ביותר – אך היא תעזור ליישם את ההרגלים הבריאים שיעזרו לכם להרגיש טוב, להיות מאושרים ותמיד להיות מלאי אנרגיה לקראת היום החדש.

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

יתרונות השימוש בכיריים גז 4 להבות

בבחינת התכונות של כיריים גז עם 4 להבות, פוסט זה יעמיק ביתרונות של מכשירים אלה במטבח. עם התמקדות בדגמים של Midea, נדגיש את התכונות הייחודיות

איך להתחיל עם בחורה

איך להתחיל עם בחורה אז רבים ממכם הגברים לא יודעים להתחיל עם בחורות כמו שצריך לכן רשמתי מאמר שיעשה לכם סדר בנושא. התחלת קשר עם

אוכל רוסי מעניין

פוסט זה בבלוג לוקח אתכם למסע קולינרי בנוף העצום והמגוון של המטבח הרוסי. הוא בוחן את המאכלים הייחודיים והמעניינים שיש לרוסיה להציע, מהמנות העיקריות הדשנות