אינסטלטור ביוב – שירות לניקוז מערכת הביוב

אינסטלטור ביוב

באזורי המרכז, בתים בנויים על יסודות לוחות, יסודות עמודים או יסודות קורות, ובתים חדשים, במיוחד בתים עם צינורות דשא וביוב חדשים, חייבים לבצע ניקוי ביוב אם הם נדרשים לעשות זאת בהתאם לקוד הבנייה משנת 2012.

ברוב המקרים מערכת הטיהור הראשית ממוקמת בנקודה בה זרימת רצפת הברז זורמת למערכת הביוב העירונית הנמצאת מתחת לכביש. מכסי שיקום ביוב הם צינורות הממוקמים בנכס שלך, שם הצינורות מחוברים לצינורות ביוב רוחביים.

צינור הביוב הצדדי הוא הצינור המחבר את צינור הביוב של ביתך עם הביוב העירוני ומיכל הביוב שלך. אם הסתימות לרוחב, זה יכול לגרום לביוב לחזור לנקז, וליצור בלגן וסכנה בריאותית.

ניקוי ביוב מאפשר לכם לשמור על הצינור נטול ניקוז כאשר מתרחשת החזקת מים. מערכת לניקוי ביוב מאפשרת לכם לשמור על הצינור נקי ממי שפכים אם מתרחש צבר.

מומלץ לחבר כמה מקומות לניקוי ביוב לביוב הביתי והעירוני

ניקיון מסייע בהורדת עלויות התחזוקה בכך שהוא מקל על הניקיון, הבדיקה והתחזוקה של האתר, ותוכלו גם לנקז עודפי מים וסתימה. ניקוי צינורות הניקוז מסייע גם להפחתת הסיכון לנזק אם הצינור שלכם סתום.

נסה להסיר ניקוז סתום על ידי הפעלת הברז עד שהכיור מתמלא במים. אם יש לך כיור כפול סתום, השתמש במטלית לחה כדי לסתום ניקוז.

ניקוז איטי כאשר הצנרת שלך מפסיקה להתנקז

לא ניתן לפתור את כל השירותים הסתומים, הכיורים ומתקנים סניטריים אחרים באמצעות בוכנה או נחש ניקוז, אך ניתן להשתמש בהם במשורה. אם ניתן להסיר את האסלה, אינסטלטור ביוב יכול להשתמש בביובית כדי להסיר את הסתימה.

ריחות ביוב הנובעים מנקז אחד או יותר יכולים להיות סימן לביוב סתום

ניתן לסתום את קו הביוב הראשי עצמו, המעביר פסולת מהבית למערכת הביוב העירונית. בעלי בתים רבים סובלים מתסמינים לא נעימים כאשר אדמה ונקזים מזוהמים כאשר מים מזוהמים בשפכים מתפשטים על הקרקע.

בנוסף לנייר טואלט

זה יכול להוות בעיה גם להצטייד בכותנה ממערכת הביוב (מגבונים ניתנים לשטיפה, מוצרי טואלטיקה שאינם נשטפים). בטוח יותר לשים נייר טואלט בשטיפה מאשר לזרוק אותו. מוצרי טיפוח וצעצועים נשיים מושרשים יכולים למצוא את דרכם לטמיון ולגרום לגיבויים.

בביתך יש לך צינורות ניקוז המובילים ביוב מכיורים

שירותים, אמבטיות ועוד. מערכת ניקוי ביוב מספקת גישה למערכת הביוב הראשית שלכם, הנמצאת בדרך כלל בחצר הקדמית של ביתכם. אם יש לך ניקוז אחורי בבית שלך, אינסטלטור יכול להפעיל מצלמה מיוחדת באמצעות ניקוי הניקוז הראשי כדי לאתר את הבעיה.

אם הביוב נסתם

הניקוז בבית שלך לא יכול לתפקד, ובסופו של דבר מים נסוגים לברזים שלך, צינורות דולפים ובעיות אחרות. אם אתה מגלה שמים מאובטחים במקומות אקראיים בעת שימוש באביזרי מים, ייתכן שיש סתימה בצינור הצינור הראשי. אם הביוב הראשי של הבתים שלך סתום בשפכים שיושבים בצינורות, אין מנוס.

ניתן לחסום את קו הביוב הראשי המוביל מביתך למערכת הביוב העירונית

מים מכל מקורות הניקוז בביתך, כמו שירותים, כיור ומקלחת, זורמים למערכת הביוב הראשית שלך. אתה יכול לראות שסתימה במערכת הביוב גורמת לכך שהביוב שמנסה לצאת מביתך נאלץ לביוב אחר.

אם הצינור הראשי שלך חסום, זה יכול להוביל לאגירת מים במערכת שלך. כשאתה שוטף את האסלה, נראה שהמים תלויים בכיור לרגע. הניקוז שלהם נוטה להאט או להיסתם, אך מרבית צינורות הביוב אינם סותמים 100% מהצינור.

צינורות רבים בביתך, במיוחד ביוב לצד הקרקע, לא נבדקו עם בלאי ונזק לפני החפירה. הנחה ארוכה של צינורות הבאר יכולה להשתלב בעיקול קשה של צינור הניקוז. שחיין מרפקים יכול להפוך שפכים לסתומים בצורת חפצים שנתפסים.

חשוב לדעת היכן נמצאת נקודת הגישה לניקוי הביוב

בכדי שתוכלו להסיר מכשולים בצנרת הביוב ולהשיב את הזרימה למערכת הביוב. אחת הדרכים הטובות ביותר למצוא את מיקומה של נקודת הגישה היא להסתכל על תוכנית המהנדס לבית. נקודות גישה הממוקמות בסמוך לביתך או לעסק מכוסות בדרך כלל מכסה.

אם אתה מוצא אות S חותמת או צבועה על שפת המדרכה או המדרכה

אתה יכול לדמיין קו ישר דרכה מביתך למקום שמצאת אותה. ברגע שתמצאו את צינור הביוב חסום תוכלו להסביר את מצבכם לאינסטלטור ולבקש ממנו להביא מכסה ניקוי ביוב חדש עם המפרט הנכון. מחבר המותקן כהלכה מוביל למחבר המתאים לגודל המדויק של הפתח ואינו מפותל.

הצב את הניקיון בכמה מקומות שונים

כולל ערימת הניקוז במרתף. הצינורות יכולים להיות עשויים ברזל יצוק, PVC, מכסי צינור פלסטיק, פלסטיק, פליז או ברזל יצוק. אם חלק מהצינורות היוצאים מהערימה כפופים, ניקוי אותם עשוי להיות דרך טובה יותר לעקוף את הסתימה מאשר להסיר את הברז או השירותים הסתומים. לאחר ההתקנה, סתימות ביוב יכולות להתרחש עקב שינויים בכיוון הזרימה של שפכים. אם תהליך הבדיקה הצליח, נקה והתקן את הניקוז בבית ובדוק אותו שוב.

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

איך להתחיל עם בחורה

איך להתחיל עם בחורה אז רבים ממכם הגברים לא יודעים להתחיל עם בחורות כמו שצריך לכן רשמתי מאמר שיעשה לכם סדר בנושא. התחלת קשר עם

אוכל רוסי מעניין

פוסט זה בבלוג לוקח אתכם למסע קולינרי בנוף העצום והמגוון של המטבח הרוסי. הוא בוחן את המאכלים הייחודיים והמעניינים שיש לרוסיה להציע, מהמנות העיקריות הדשנות

המדריך האולטימטיבי לקניות בחנות פיצוחים

פיצוחים ניצבים זה מכבר בצומת הדרכים של תזונה, מסורת וחדשנות קולינרית, שהתבשרו בזכות הטעמים העשירים, היישומים הקולינריים המגוונים והיתרונות הבריאותיים המדהימים שלהם. בעידן שבו תודעת