איך אפשר להסיר פיח מהמנוע?

הסרת פיח מהמנוע

WD-40 מסיר משקעי פחמן ומונע מלחות להיכנס למצתים ולחוטי המצת. שימוש ב-WD-40 כדי להסיר מים ממצתים, מפיצים, אלטרנטורים וסוללות הוא דרך מצוינת למנוע קורוזיה ולחות. WD ראשי תיבות של Water Displacement, כך שאם המצתים שלך נרטבים או שאתה צריך לנגב את הלחות ממפיץ ההצתה שלך, ה-WD-40 יעשה את העבודה.

WD-40 מייצג Water Displacement 40th Formula והוא מנקה

חומר סיכה, מסיר חלודה, מדלל, מסיר חלודה וכל מה שביניהם. אתה מבין, ל-WD40 יש הסרת שומנים עדינה ושימון עדין בנוסף להיותו מרחיק מים (WD). WD-40 הוא מסיר שומנים וחומר משמר לשימוש כללי, ולכן הוא מכיל חומרים שעלולים לפגוע בחלקי המנוע הפנימיים, כגון חומרי פלסטיק או גומי. WD40 אינו מנקה יעיל לגוף המצערת, משקעים קשים הנדבקים לגוף המצערת וללוחית המצערת דורשים ממס לגוף המצערת.

הסיבה שהם אומרים שאסור להשתמש בניקוי בלמים כדי לנקות את גוף המצערת היא בגלל שהוא דליק מאוד. זה בטוח לקרבורטור ונועד להסיר שמן ולכלוך באותו אופן כמו מנקי קרבורטורים.

למעשה אתה יכול להשתמש בו עבור שני סוגי הרכיבים עם אותן תוצאות

במקרה זה, ניתן להשתמש בחומרי ניקוי קרבורטורים המכילים אירוסולים חזקים מאוד. אלו הם הממיסים הטובים ביותר להסרת משקעי פיח מהקרבורטורים ולשמירה עליהם במצב טוב. למידע נוסף על ניקוי פיח מהמנוע באתר engine-clean.co.il היכנסו והזמינו.

קח את הזמן שלך והשתמש בחומרים הנכונים בתהליך הניקוי

אתה יכול לבצע תהליך זה באמצעות מנקה הזרקת דלק ותאי בעירה וציוד מדידת לחץ הזרקה. דרך נוספת לנקות מוצרי בעירה ומשקעי בוצה מהבוכנות וחלקי המנוע הפנימיים היא לנקות את מחזור שמן המנוע. הדרך הטובה ביותר לנקות טבעות בוכנה מבלי להסיר אותן היא להשתמש במשחזר מנוע.

אנו גם אגיד לך כיצד לנקות בוכנות מבלי להסיר דבר כמו שסתומים וחלקים פנימיים אחרים של המנוע שלך

בואו נסתכל מקרוב על מה זה WD40 והאם כדאי להשתמש בו כדי לנקות את הרובים שלכם. זו שאלה הוגנת ואני מכיר אנשים שמשתמשים ב-WD40 יותר מ-20 שנה כדי לנקות את הרובים שלהם.

בעיה זו נפתרה באורח קסם כאשר התחלתי להשתמש ב-Break Free Lube, בעיקר בגלל ש-WD40 לא נועד לנקות את הרובים שלך. והכי חשוב, לא היו תרסיסים לניקוי אקדח אירוסול, וזו הסיבה שרוב האנשים התחילו להשתמש ב-WD40 כשהיא יצאה לראשונה.

עם זאת

זהו החיסרון של WD-40 וגם אחת הסיבות העיקריות לכך שהשימוש בו על צבע לרכב אינו רעיון חכם. חלק מבעלי רכב משתמשים ב-WD-40 כשעווה כדי לשפר את הברק של הצבע. יש אנשים שמשתמשים ב-WD-40 כדי להגן על פריטים אלה מפני מזג האוויר על ידי ריסוס על מטלית ולאחר מכן שפשוף על חומרי גומי.

אתה יכול גם להשתמש ב-WD-40

כדי להסיר חלונות ודלתות רכב במזג אוויר קר. WD-40 יכול לחדור את החוטים ולהמיס חלק מהחלודה שגרמה לבריחים להיצמד זה לזה. עם זאת, יש להשתמש ב-WD-40 רק כחומר חודר שיעזור לך לשחרר ברגים, אומים ושאר מחברים חלודים, חלודים או נמסים. השתמש ב-WD-40 כדי להסיר שכבות תחמוצת, להסיר לכלוך ולגרום לחלקים אלה במכונית שלך לזרוח.

יש לרסס כל דבר שנפל על המכונית עם WD-40

כדי להשרות ולרכך את החומר לפני שטיפתו במים וסבון. לאחר שתסיים להסיר את השמן עם WD-40, שטפו את האזור במים וסבון. רססו אותו על פני השטח, המתינו 30 שניות עד דקה, ואז השתמשו בספוג שוחק עמיד בפני שריטות כדי לנקות אותו. השתמש במסיר שומנים תעשייתי מיוחד WD-40 כדי להסיר אפילו את הלכלוך, השומן והלכלוך העקשני ביותר מחלקי הרכב שלך.

בין אם אתה צריך לנקות את הידיים שלך

פחי שמן ישנים, צינורות ניקוז, או אפילו כתמי שמן גדולים בחניה שלך, WD-40 ישטוף אותם. למרות שניתן להשתמש ב-WD-40 כחומר סיכה, תכונותיו האחרות הופכות אותו ללא מתאים לניקוי רובים. אם אתה מבצע עבודות בית ותחזוקה, סביר להניח שהשתמשת ב-WD-40 ככלי שימושי לניקוי נרות.

וודא שאתה לא מתקין את המצת מוקדם מדי למקרה שתחליט לנקות אותו עם ספריי קרבורטור

השרשרת שלך תתפקד בצורה הטובה ביותר אם היא באמת נקייה (ללא שאריות) לפני מריחת סיכה מתאימה לשרשרת (אני משתמש ב-Park Tool CL-1). ברגע שאתה שומע שהוא נקי מספיק, רססו אותו עם סוג של חומר סיכה כמו WD 40 כדי שמנקה הקרבורטור לא יעצור ויהרוס את האטמים הפנימיים.

אתה יכול גם להשתמש בו

כדי להקל על הסרת מצתים, במיוחד אם יש חלודה או קורוזיה. במוסך תמצאו מכונאים ומכינים רבים המשתמשים בו כתרסיס סיכה בעת חיתוך מתכת. בבית, הוא משמש בעיקר לשחרור חלקי מתכת שנשחקו או תקועים עקב חמצון יתר (או חלודה).

תערובת חומרי סיכה יכולה לעשות עבודה טובה בהסרת לכלוך ולחות מהנשק שלך

אך עליך להיזהר מהשאריות המצטברות בשימוש הבא בנשק. אתה יכול להסיר כמה כתמים מהנשק שלך אם אתה משתמש בדלל בשילוב עם מטלית נקייה, אבל זה לא יסיר לחלוטין את הכתמים. זה לא יסיר טכנית את השאריות מהנשק שלך, אבל זה יתמוסס אותו ויעביר אותו לחלק אחר של הנשק.

סילון הניקוי החזק מסיר משקעים ופסולת מבלי להשאיר שאריות. לאחר מכן סילון הניקוי העוצמתי מסיר משקעים ופסולת מבלי להשאיר שאריות. חומר עקירת המים ומסיר השומנים אמורים להתאדות, ולהשאיר רק חומר סיכה עדין.

לכן השלב הבא בניקוי מערכת הדלק

הוא שימוש בחומר המשפר את איכות הבנזין. בעוד ש-WD-40(r) אינו "מנקה" מבחינה טכנית, הוא עושה עבודה מצוינת בהסרת שמנים ובוץ. מנקה קרבורטורים WD-40 מהיר לפעולה בצורת אירוסול ומתאים כמעט לכל קרבורטור. טיפול חדשני הנקרא קרבון קלינינג הוא משתמש בנוסחה ממס להסרת מזהמי פיח עקשניים, ומשאיר אותך עם מנוע נקי. 

היישום הראשון שלו היה כציפוי ריסוס על רקטת Convair כדי להפחית חלודה וקורוזיה. אחד הפופולריים ביותר הוא להשתמש בשמן חודר או ב-WD-40 כדי לשחרר ברגים חלודים, להאריך את החיים של להבי המגבים שלך, או אפילו פתרון ניקוי לכל מטרה.

נתק את צינור היניקה מגוף המצערת באמצעות מנקה כניסת אוויר, שסתום ותאי בעירה. מנקה רב עוצמה מבוסס ממס המסיר משקעי פחמן עיקשים, שמן ולכלוך.

מה היה לנו עד עכשיו?

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

שערי אלומיניום: מדריך לתחזוקה ותיקונים

למידע מורחב בנושא של שערי אלומיניום: מדריך לתחזוקה ותיקונים ניתן לגשת לאתר shipam.co.il למידע אודות עבודות אלומיניום ושערי אלומיניום: מדריך לתחזוקה ותיקונים עליך לבדוק כאן:

יתרונות השימוש בכיריים גז 4 להבות

בבחינת התכונות של כיריים גז עם 4 להבות, פוסט זה יעמיק ביתרונות של מכשירים אלה במטבח. עם התמקדות בדגמים של Midea, נדגיש את התכונות הייחודיות

איך להתחיל עם בחורה

איך להתחיל עם בחורה אז רבים ממכם הגברים לא יודעים להתחיל עם בחורות כמו שצריך לכן רשמתי מאמר שיעשה לכם סדר בנושא. התחלת קשר עם