שיווק פרויקטים-
גלו את כל היתרונות!
שיווק דרוש כדי להבין לאן החברה צועדת, מה
דרוש כדי להגדיל רווחים או להשיג מטרה בסיום הפרויקט, אילו משאבים יידרשו לשם כך
וכיצד להגיע ללקוחות הפוטנציאלים. תוכנית שיווק פרויקטים היא רשימה של מהליך שחברה
עומדת לבצע. הוא מציין את המטרות, האלגוריתם להשגתן והתוצאות הצפויות. העסק צריך יעדים – לטווח ארוך
וקצר – אחרת הוא לא ילך לשום מקום. מטרות אלו נכתבות בתוכנית השיווקית. לשיווק יש תפקיד מרכזי בהצלחת כל
פרויקט. כדי שהפרויקט יצליח, לקוחות פוטנציאלים צריכים לשמוע עליו, להבין את
מטרותיו, ולהבין כיצד זה יכול לעזור להם. וכדי להגיע לקהל היעד עם הבשורה ולפרסם
את הפרויקט צריך לקדם אותו היטב. למעשה, ניתן לומר ששיווק הוא הכלי החשוב ביותר
להצלחתכם ולהצלחת הפרויקט שלכם.
למה מיועדת
תוכנית שיווק פרויקטים?
תוכנית שיווק
פרויקטים מסייעת לקבוע את כיוון ההתפתחות של החברה בעתיד הקרוב. העבודה של החברה
כולה תלויה בכך. תכנית השיווק מסייעת לחזות את טעינת הלידים ולארגן את עבודת מחלקת
המכירות. למה עוד אתם צריכים תוכנית שיווק:
·
לנתח
את מצב החברה
·
לזהות
נקודות צמיחה
·
להקצות
משאבים
·
לנהל
סיכונים
·
לחזות
תוצאות
·
ליצור
אסטרטגיה שיווקית
·
להגדיר
מטרות ויעדים
·
לנתח
מתחרים
למידע מורחב אודות שיווק פרויקטים גלו את כל היתרונות! ושיווק פרויקטים – גלו את כל היתרונות! ניתן לבקר באתר channel22.co.il
·
למצוא
דרכים להתבלט מהמתחרים
·
להגביר
את ביצועי החברה.
במקרים אלו רבים
פונים אל חברות השיווק המתמחות בניהול ושיווק פרויקטים כדי להבין אילו משאבים
מחזיקה החברה כיום, האם יש פוטנציאל לפיתוח, איך הלקוחות מרגישים לגבי המוצר.
בהתבסס על המצב הקיים, החברה עובדת על תוכנית פעולה מתאימה, בוחרת את כיוון הפרסום
היעיל ביותר ומתמקדת בו, לצורך השגת יעדים והגדלת רווחים.
הפלטפורמות העיקריות
בשוק עבור שיווק פרויקטים
פייסבוק: באמצעותו
ניתן לפנות אל קהל יעד מגוון כמעט מכל הסוגים, ולמקד את השיווק בדיוק מירבי. עלויות
הפרסום אינן יקרות, אפשר ליצור כמה קמפיינים ועיצובים במקביל ולבדוק מה עובד הכי
טוב.
לינקדאין: פלטפורמה
זו מתאימה במיוחד עבור פרויקטים יוקרתיים. הסיבה הראשונה היא ששם ניתן למקד קהלים
לפי תפקידו של אדם בארגון. הסיבה השנייה היא שעלות כל ליד גבוהה מאוד.
מנוע החיפוש Google: אתם יכולים להגיע לאנשים באמצעות
מונחי החיפוש שהם מחפשים ב-Google.
Outbrain: פלטפורמה נהדרת
שתעזור לך להפיץ את המאמרים של הפרויקט שלכם באתרים רבים. בעזרת כתבה תוכלו למשוך
תשומת לב לפרויקט. אך אפשרויות המיקוד אינן רבות יחסית לפלטפורמות אחרות וקשה
להשיג לידים ישירים ממאמר, לרוב הוא ישמש למטרות רימרקטינג. המאמר יכול להיות מפורסם
באתר הפרויקט או בערוצי שיווק אחרים.
לפרטים מורחבים אודות https://channel22.co.il/%d7%a7%d7%a0%d7%99%d7%99%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%93%d7%99%d7%9d/ באפשרותך לבקר באתר channel22.co.il