מבוא:
אמזון הפכה לפלטפורמה המומלצת לרכישת כל דבר, מספרים ועד בגדים.
כעת היא אחת הקמעונאים המקוונים הגדולים בעולם, ודווח כי אמזון מתכננת להשתלט על 50% מכלל מכירות המסחר האלקטרוני עד 2020.
אבל מה לגבי מוצרים פרמצבטיים?
תרופות זמינות באמזון כבר זמן מה, אך לא כולם מודעים לכך.
מאמר זה יבדוק כיצד אתה יכול לקנות מוצרים פרמצבטיים באמזון, וממה להיזהר כשאתה עושה קניות.
מוצרי פארם באמזון הם נישה מעניינת ללימוד. הם הפריטים הנרכשים ביותר באמזון, ויש להם מספר רב של ביקורות.
מטרת המחקר הזה היא לגלות מהו מוצר הפארם הפופולרי ביותר, וכיצד הוא משתווה למוצרי פארם אחרים.
מחקר זה גם יבדוק האם יש מתאם בין מחיר המוצר לבין הפופולריות שלו. החוקר ישתמש בנתונים מה-API של אמזון לצורך ניתוח זה.
טעות מס' 1: בחירת הספק הלא נכון
בחירת מוצר הפארם הנכון היא עבודה קשה. ישנן אפשרויות רבות באמזון ולא קל למצוא את הטוב ביותר.
במאמר זה, אעזור לך למצוא את מוצר הפארם הטוב ביותר עבורך על ידי אספר על כמה מהמוצרים האהובים עלי וגם על כמה מהפופולריים שבהם.
אני מקווה שמאמר זה יעזור לך בחיפוש אחר ספק אמין של מוצרי פארם.
השוק של אמזון הוא מקום נהדר למצוא בו כל מיני מוצרים, מבגדים ועד מוצרי אלקטרוניקה. אבל זה גם מקום שבו אתה יכול להונאה על ידי זייפנים ומוכרים חסרי מצפון אחרים.
אמזון לא מאמתת את האותנטיות של חלק מהמוצרים האלה, אז אתה עלול בסופו של דבר לקנות משהו שלא עובד כפי שפורסם או אפילו מסוכן. כדי להימנע מכך, חשוב לדעת איך לזהות זיוף באמזון.
טעות מס' 2: סירוב לנהל משא ומתן על מחירים
קניית תרופות מאמזון היא מנהג נפוץ בקרב אנשים שאינם מרוצים מהמחירים וההצעות של בתי המרקחת המקומיים שלהם. עם זאת, זה עשוי להיות מהלך מסוכן מכיוון שאמזון לא תמיד מציעה מחירים תחרותיים עבור התרופות.
הסיבה לכך היא שלאמאזון יש מדיניות תמחור קפדנית למדי: היא מציעה הנחות רק על מוצרים שנמכרים על ידי מוכרי צד שלישי, ולא על מוצרים שנמכרים על ידי אמזון עצמה.
השוק של אמזון הוא סביבה תחרותית, והחברה הואשמה בשיטות תמחור טורפות.
אמזון הואשמה בשיטות תמחור דורסניות על ידי מתחרים רבים, הטוענים כי היא משתמשת בכוח השוק שלה כדי לכפות את המחירים על מוצרים ולהפחית את המוכרים האחרים.
טעות מס' 3: לא מזמין מספיק דוגמאות של מלאי
המאמר דן בבעיית מוצרי הפארם באמזון: שגיאה מס'. 3: לא מזמין מספיק דוגמאות מלאי. בכתבה נכתב כי בעיה נפוצה של מוצרי פארם שלא מזמינים מספיק דוגמאות מלאי, מה שעלול להוביל למחסור בהיצע ולהעלאת מחירים לצרכנים. עוד נכתב בכתבה כי הדבר נובע מכך שחברות הפארם אינן מוכנות להשקיע בהפצה משלהן ומסתמכות על צדדים שלישיים במקום.
הכתבה טוענת שצריך לעשות שינוי במערכת כי זה יכול להביא לעלייה במחירים לצרכנים.
אמזון היא שוק פופולרי שאליו אנשים רבים הולכים לקנות מוצרים. עם זאת, כמה אנשים שמו לב שאין מספיק מוצרים במלאי באמזון.
הסיבה לכך היא בגלל האופן שבו אמזון מזמינה את מוצריה. כאשר לקוח מזמין מוצר, החברה תזמין יותר ממוצר זה מהספק כדי לענות על הביקוש. זה מה שקורה בדרך כלל ברוב החברות. עם זאת, כאשר אמזון עושה זאת, היא תזמין רק חבילה אחת או שתיים לדוגמה של המוצר הזה ואז תחכה עד שיהיו לקוחות נוספים שירצו לקנות אותו לפני שתזמינו יותר.
טעות מס' 4: אי מעקב אחר פעילות הספקים
אמזון ספגה ביקורת על מכירת מוצרים שאינם מאושרים על ידי ה-FDA. החברה הואשמה בהקפדה על התקנות שלה, שהביאו למכירת מוצרים מזויפים ולא מאושרים.
ה-FDA מנסה לעמוד בקצב החדשנות המהיר של אמזון על ידי הסדרת כל המוצרים החדשים שהם מציגים, אבל הם מתקשים. הגוף הרגולטורי לא מסוגל לעמוד בקצב של המוצרים החדשים שיוצאים באמזון מדי יום.
צוות אמזון מרקחת אחראי על הפיקוח והמעקב אחר פעילות הספקים. זוהי אחריות עיקרית להבטיח שכל המוצרים הנמכרים באמזון בטוחים, יעילים ותואמים לחוקים ולתקנות.
זה כולל:
– ביצוע בדיקות תקופתיות של עמידה בתנאי הספק לחוקים ולתקנות החלים;
– מעקב אחר פעילות הספקים כדי לזהות בעיות פוטנציאליות;
– הבטחת המדיניות של אמזון מבוצעת על ידי הספקים.
טעות אחרונה של אמזון בתחום זה הייתה אי מעקב אחר פעילות הספקים. זה הוביל למכירה של מוצרים רבים באמזון שלא אושרו על ידי רשויות רגולטוריות למכירה במדינות שלהם.