די לעייפות! 8 טיפים פשוטים שיעזרו לכם להיאבק בעייפות

טיפים להיאבק בעייפות

החיים שלנו דורשים מאתנו המון – להספיק הכול: לעבוד, ללמוד, להרוויח, לשלם חשבונות בזמן, לקום מוקדם, להיראות טוב, לא להזניח את הילדים ואת ההורים, וכן הלאה. אם אין די אנרגיה לכל המטלות האלו, החיים עשויים להפוך לסיוט אחד מתמשך. תשמחו ודאי לדעת שיש מספר "טריקים" קטנים שעובדים ברמה הפיזיולוגית והפסיכולוגית כאחד שיעזרו לנו לעורר את מצברי האנרגיה שיש לנו בגוף, לעזור לנו להרגיש טוב יותר ולהיות מלאי מרץ עד הערב.

קחו נשימה עמוקה

נכון, נשימה היא פעולה בלתי רצונית – היא מתקיימת מאליה. עם זאת, הפסקה קלה לשם נשימה עמוקה יכולה לעזור לגוף שלכם להתמלא בחמצן הדרוש כדי שהדם ירוץ בוורידים, שהלב יפעם בקצב ושהגוף יתמלא מרץ. אין זו רק פעולה מרגיעה – היא גם נותנת לכם את האתנחתא הדרושה כדי להוסיף לרוץ בהמשך היום שלכם.

עסו את האוזניים ואת כפות הידיים והרגליים

בעולם הרפואה האלטרנטיבית (מהמזרח הרחוק, בעיקר) לאזור האוזניים, כפות הידיים וכפות הרגליים יש מקום של כבוד. על רפלקסולוגיה כולנו שמענו, אבל אין צורך ללכת למרפאים כדי ליהנות מהיתרונות של התורה הזאת, אף על פי שגם זה לא יזיק ביום החופש הבא שיהיה לכם. עיסוי עדין של האפרכסת, שפשוף של כף הרגל לאורך צידה הפנימי ותנועות סיבוביות בכף היד באזור המחבר בין האגודל לאצבע – ותוך מספר דקות תרגישו הרבה יותר טוב.

שתו את כמות המים המומלצת

תחושת עייפות יכולה להיות איתות מסוכן של התייבשות. הקפידו לשתות את כמות המים המומלצת ביום (12-8 כוסות) והגוף שלכם יודה לכם.

ארומתרפיה

עוד תחום מהרפואה האלטרנטיבית – ריחות עדינים של פירות הדר, מנטה ושאר צמחים מרעננים המרוכזים בשמנים אתריים יכולים לתת לכם את האנרגיה הדרושה. לפעמים זה יעיל אפילו יותר מכוס קפה.

אל תגזימו עם הקפה

ואם במשקה הקסם עסקנו, זכרו כי הכול טוב – אך במידה. יותר משלוש כוסות קפה ביום עשויות להביא לתוצאה ההפוכה ולגרום לגוף להיכנס למעגל קסמים של חוסר אנרגיה.

איכלו לעיתים קרובות יותר – אך במנות קטנות

הדרך הבריאה ביותר לנהל את האנרגיה שלכם היא באמצעות ארוחות קטנות כל שעתיים-שלוש. כדאי, כמובן, שיהיו מזינות ובריאות: פחמימות מורכבות, דגנים מלאים, פירות, ירקות, אגוזים. אמרו שלום לחטיפים והרגישו הרבה יותר טוב.

לכו לישון מוקדם

לפעמים יש לטפל בבעיה במקורה: העייפות היא פעמים רבות תוצאה של מחסור בשינה או של שינה בשעות פחות מתאימות. נסו ללכת לישון מוקדם יותר בכדי להשלים את השעות, ולקום מוקדם יותר כדי שיהיה לכם זמן להתמלא באנרגיה חיובית לפני שהיום מתחיל.

אהבו את עצמכם

לפעמים זו המשימה המורכבת ביותר – אך היא תעזור ליישם את ההרגלים הבריאים שיעזרו לכם להרגיש טוב, להיות מאושרים ותמיד להיות מלאי אנרגיה לקראת היום החדש.

מה היה לנו עד עכשיו?
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב whatsapp

קטגוריות נוספות באתר

צור קשר

מעוניין לפרסם אצלנו? מלאו את הפרטים ונחזור אליכם בתוך זמן קצר

5/5

מאמרים נוספים בתחום

מאמרים אחרונים באתר

טרנדים

מאמרים פופולריים אחרונים

שתלים דנטליים פתרון למחסורי שיניים

הקדמה: מהו השתלת שיניים? שתלים דנטליים הם עמודי טיטניום קטנים המוחדרים בניתוח לתוך עצם הלסת כדי לשמש כעוגנים לשיניים מלאכותיות. שתל דנטלי הוא עמוד טיטניום

כל המידע על תחום לייף סטייל

הקדמה: מהי רפואת אורח חיים? על פי המכון הלאומי לבריאות, רפואת אורח חיים היא מומחיות רפואית ראשונית המתמקדת במניעה, אבחון וטיפול במחלות כרוניות על ידי

מתכון לצ'ילי ותפוז שוקולד מריר

צ'ילי ותפוזים משמשים בדרך כלל במתכוני שוקולד אך לא תמיד ביחד. אנו מוצאים שהטעמים החריפים והלוהטים הם שילוב מנצח, אז, לעיניכם בלבד, הרשו לנו להציג